۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۷۳۳۶۶۳
نماینده، ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم تولید سالم ترین، پاکیزه‌ترین و بهترین غذا برای مصرف کننده

لزوم تولید سالم ترین، پاکیزه‌ترین و بهترین غذا برای مصرف کننده
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تولید سالم ترین، پاکیزه‌ترین و بهترین غذا برای مصرف کننده تأکید کرد و گفت: مهم این است که انسان به طعام خودش بیشتر دقت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شرکت مکمل گیاه، حیوان و انسان برای تغذیه، گفت: مهم این است که انسان به طعام خودش بیشتر دقت کند.

وی با اشاره به اینکه خداوند به قرآن لقب حکیم داده است، افرود: خداوند در سوره کهف مکمل این آیه فوق می‌فرماید، وقتی اصحاب کهف بعد از سیصد سال از خواب بیدارشدند یکی از آن‌ها که برای تهیه غذا به شهر رفت از او خواستند پاکیزه‌ترین غذا را تهیه کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان سلامت مومنین در آستانه ظهور امام زمان(عج) را حائز اهمیت دانست و یادآورشد: امام باقر(ع) می‌فرماید، قبل از ظهورامام زمان(عج) حکومتِ زمینه سازی ایجاد می‌شود که اگراین حکومتِ زمینه ساز را درک می‌کردم، خودم را برای امام زمان(عج) حفظ می‌کردم.

نماینده، ولی فقیه در کاشان بر لزوم تهیه و تولید سالم ترین، پاکیزه‌ترین و بهترین غذا برای مصرف کننده تأکید کرد و ابراز داشت: غذای سالم و پاکیزه سبب طولانی شدن عمر مومنین منتظر ظهور است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی برخی روش‌های پرورش طیوررا برخلاف حق و حقوق حیوانات دانست و با تأکید بر اینکه ما نسبت به حیوانات وظایفی داریم که باید به آن پایبند باشیم گفت: برخی از روش‌های پرورش طیور برای انسان و حیوان آفاتی را به دنبال دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری وزارت جهاد هم در کاهش هزینه‌ها و هم در ارتقاء سلامت موفق شوید و برای گسترش فعالیت‌های خود در کاشان نیز اهتمام داشته باشید. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات