۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۳۳۷۴۸
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

حاج قاسم بهترین راه قرب الهی را خدمت به مردم می دانست

حاج قاسم بهترین راه قرب الهی را خدمت به مردم می دانست
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی مهمترین عنصر قدرت در جبهه مقاومت را معنویت عنوان و بیان کرد که حاج قاسم با رفتار و مردم داری خود معنویت و ایستادگی و ایمان را در جامعه انقلابی و جبهه مقاومت نهادینه کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، صبح دوشنبه در بدو ورود به کرمان در گلزار شهدا گفت: من به کرمان تبریک می‌گویم که قطب زیارتی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نه تنها حیات حاج قاسم خدمت به اسلام بود که شهادت او هم مثل حیاتش بی‌نظیر، ممتاز و مانند اربابش امام حسین علیه السلام ویژه بود.

وی با اشاره به بی تابی حاج قاسم در شهادت دوستانش به ویژه شهیدان احمد کاظمی و طهرانی مقدم؛ اظهار کرد: حاج قاسم با شهادت خود انقلاب و جبهه مقاومت را هر روز زنده تر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی مهمترین هدف از سفر به کرمان را زیارت حاج قاسم و فرزندان ثاراللهی او عنوان و بیان کرد: نیروهای انقلابی، بسیجیان و پاسداران در دفاع مقدس و جبهه مقاومت حضور داشتند و حاج قاسم همه کشورها را در جبهه مقاومت آورد و هنوز فاطمیون باقیات الصالحات او است اما بچه های کرمان برجستگی خاص داشتند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مهمترین عنصر قوت و قدرت ما در جبهه مقاومت موشک ها نیست گرچه همه امکانات را داریم و حاج قاسم به دستور قرآن واعدوا لهم مااستطعتم من قوه همه آن امکانات را آماده کرده بود؛ تصریح کرد: اما تکیه او به قدرت ایمان بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: حاج قاسم با عمل و رفتار و مردم داری خود و با این باور که خدا و مردم مقابل هم نیستند، بهترین راه تقرب الی الله را خدمت به مردم می دانست و ما امروز تنها بخشی از آن را فهمیدیم که چقدر درد مردم داشت.

حاج قاسم بهترین راه قرب الهی را خدمت به مردم می دانست

ارسال نظرات