۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۳۳۷۸۸
رئیس دانشکده دین و رسانه:

به دنبال تحول آموزش، متناسب با رسانه‌های تعاملی هستیم

به دنبال تحول آموزش، متناسب با رسانه‌های تعاملی هستیم
رئیس دانشکده دین و رسانه با اشاره گسترش رسانه‌های تعاملی از تلاش این مرکز آموزشی جهت تحول آموزش بر محور شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های تعاملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه دین و رسانه قم با حضور کمال اکبری رئیس دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما و اساتید این دانشکده با موضوع «تحول آموزشی در دنیای تعاملی» در این دانشکده برگزار شد.

کمال اکبری رئیس دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما ضمن خیر مقدم به همه اساتید گفت: روز معلم را به اساتید دانشگاه تبریگ می گویم و از زحمات اساتید این دانشکده به نوبه خود قدردانی می کنم.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید آیت الله مطهری اظهار داشت: در کشور جای خالی شهید مطهری احساس می شود و به دنبال کم شدن افراد متفکر در فضای کشور خسران خواهد بود زیرا حکمت گمشده هر انسان و پیشبرنده علوم است.

عضو هیأت علمی دانشگاه صداوسیما با اشاره به تحول در سازمان صدا و سیما ورود مؤثر به فضای مجازی را از اهداف این سازمان معرفی کرد و اظهار داشت: نظام رسانه های تعاملی و شبکه های اجتماعی در حال مسلط شدن به رسانه های پیشین معروف به «Brodcast» هستند؛ در آینده نیز هوش مصنوعی تسلط خود را در این فضا حاکم می کند.

وی ادامه داد: باید در این دانشکده راه های ورود موفق به فضای مجازی در مقاطع مختلف تحصیلی پیگیری شود و ما در برنامه های خود به دنبال این هدف هستیم.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: اساتید این دانشکده رکن لازم تحقق اهداف آموزشی هستند که برای ورود به فضای مجازی از راه آموزش، پذیرای نظرات آن ها هستیم.

ارسال نظرات