۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۷۳۴۰۱۰
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سردار قاآنی:

حقیقت شکست اسرائیل و دشمنان جبهۀ مقاومت، شکست آمریکا است

حقیقت شکست اسرائیل و دشمنان جبهۀ مقاومت، شکست آمریکا است
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اسلامی با بیان شرایط مناسب جبهه مقاومت، حقیقت شکست اسرائیل و دشمنان جبهۀ مقاومت را شکست آمریکا دانست.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهید سلیمانی، او را مجاهدی مخلص دانسته و گفت: شهید سلیمانی از روحیۀ مذهبی بسیار قوی برخوردار بود. جلسه ای پیش من آمد و پارچه ای آورد و گفت: این شهادت چهل مؤمن است، می خواهم آن را در کفنم بگذارم. شما هم شهادت بدهید. مشاهده کردم که این مرد که با آن عظمت در میدان جنگ ظاهر می شود، به فکر آینده اش هم است. همین اعتقادات مخلصانه بود که او را قوی می کرد.

وی در ادامه شرایط فعلی را بسیار متفاوت از گذشته دانسته و افزود: امروز جبهۀ مقاومت از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و پیشرفت های قابل توجهی داشته و امیدوار به آینده است.

این مرجع تقلید تقویت بُعد مذهبی را از برکات پیروزی شمرده و ابراز کرد: مجاهدان در سایۀ جهاد هم دشمن را خوار کردند و هم در پیشگاه خدا عزیز شدند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی تأکید کرد: شرط اساسی پیروزی و پیشرفت حفظ اتحاد و وحدت است.

وی در ادامه افزود: شکست اسرائیل و دشمنان جبهۀ مقاومت، در حقیقت شکست آمریکاست، چرا که آمریکا به آن ها دلخوش است و وقتی عقب نشینی آنها را می بیند، ناراحت می شود.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی حفظ و تقویت روحیۀ اعتقادی و ایمانی مجاهدان را ضروری دانسته و اظهار داشت: در کنار کارهای تاکتیکی و آموزشی، باید روحیۀ توسل مجاهدان را افزایش دهیم که آثار معنوی و روانی فراوانی بر روحیۀ آنها دارد.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از دانشمندان غربی گفته بود که مسلمانان همیشه پیروزند، زیرا در قرآن آنها آمده که یا پیروزی در جنگ و یا شهادت و بهشت در انتظار آنهاست و چنین نیرویی شکست را نمی فهمد، بر خلاف دشمن که در هر حال شکست خورده است.

این مرجع تقلید رمز پیروزی را پیروی از تعلیمات اسلام دانسته و تاکید کرد: باید نسل جوان که جنگ تحمیلی را درک نکرده اند، با واقعیت های زمان جنگ آشنا شوند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پایان با اشاره به وحشت دشمنان از دین و ایمان جوانان اسلام و انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان درصددند تا از طرق مختلف، ایمان جوانان ما را را تضعیف کنند.

ارسال نظرات