۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۳۴۱۲۹
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:

توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز نیازمند مهارت افزایی است

توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز نیازمند مهارت افزایی است
حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه توسعه و ترویج نماز شیوه ها و مهارت هایی نیاز دارد، گفت: باید به این مهارت ها اهمیت داده شود تا نسل جدید نیز به نماز علاقمند شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام چراغی ظهر امروز، در همایش تجلیل از فعالان و رابطین نماز در دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی استان بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز در جامعه بویژه بین نسل نو، گفت: نماز تجلی عشق و آینه عرفان و نردبان صعود به سوی معبود است. 

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه نماز اصلی ترین نیاز بشر است، افزود: اقامه نماز در جامعه از مهم ترین  برنامه های پیامبران الهی بوده و از اهم شاخص های جامعه دینی است.

وی تصریح کرد: توسعه و ترویج نماز شیوه ها و مهارت هایی نیاز دارد که باید به آنها اهمیت داده شود تا نسل جدید نیز به نماز علاقمند شود.

حجت الاسلام چراغی با تأکید بر اینکه نباید به وضعیت موجود نماز در جامعه راضی باشیم و باید برای بهتر شدن وضعیت تلاش شود، بیان کرد: باید تلاش کنیم نماز موثرتری را اقامه کرده تا از طریق نماز مرحله به مرحله رشد کنیم.

وی اظهار کرد: اگر نور نماز را چه در فضای مجازی و چه در کارهایمان داشته باشیم می توانیم خود و خانواده و جامعه را از آسیب های اجتماعی مصون و فضای مجازی حفظ کنیم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات