۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۷۳۳۳۳۱
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:

خانواده ها در رشد معنوی فرزندان نقش بسزایی دارند

خانواده ها در رشد معنوی فرزندان نقش بسزایی دارند
حجت الاسلام چراغی با اشاره به اهمیت و نقش خانواده در تربیت دینی فرزندان، گفت: رشد معنوی فرزند برای توجه و عمل به ارزش های دینی و مقابله با ناهنجاری ها ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز در برگزاری کارگاه آموزشی نماز و معارف مهدویت در جمع شبکه بهداشت استان گفت:

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: نماز مهم ترین عمل دینی است که اگر قبول درگاه خداوند عالم شود، عبادت‌های دیگر نیز قبول می‌شود.

وی بر ضرورت توجه به اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت خاطرنشان کرد: نمازهای پنجگانه انسان را از گناهان پاک می‌کنند.

حجت الاسلام چراغی بر ضرورت توجه به تربیت صحیح فرزندان در محیط خانه و مدرسه تأکید کرد و گفت: نسل امروز باید با ارزش های دینی آشنا شوند.

وی عنوان کرد: اگر کودک و نوجوانان با اصل توحید و ضرورت ارتباط عبد با معبود در محیط خانه، مدرسه و مسجد آشنا شود و به نقش نماز در رشد معنوی خود آگاهی یابد به نماز می‌ایستد و در پیشگاه خداوند سر فرود می‌آورد.

حجت الاسلام چراغی بر ضرورت تبیین فرهنگ مهدوی در جامعه به ویژه بین نسل امروز تأکید کرد و گفت: ارتقای فرهنگ دینی در جامعه سبب رشد اخلاق و معنویت در جامعه می شود.

وی خاطرنشان کرد: باور به مهدویت از این جهت که جهان، رو به خیر حرکت می کند و بر عدالت گستری و مبارزه با ظلم و فساد تاکید می کند و نکته دیگر اینکه احیای اسلام راستین، تامین رفاه و آرامش، رضایتمندی و عشق به محبوب است، به زندگی ارزش می دهد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات