۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۷۳۱۱۴۷
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:

باور به مهدویت به زندگی ارزش می دهد

باور به مهدویت به زندگی ارزش می دهد
حجت الاسلام مهدوی، بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مهدویت بین جامعه تأکید کرد و گفت: باور به مهدویت به زندگی ارزش می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز در کارگاه معارف مهدویت در مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر گفت: یکی از پرسش هایی که امروزه در رابطه با آموزه مهدویت بسیار مطرح می‌شود، چگونگی آشنایی با چارچوب اندیشه نجات‌گرایانه مهدویت است و این مسأله بیشتر برای افرادی مطرح است که قصد آشنایی با اندیشه مهدویت را دارند و می‌خواهند به ساختار اندیشه مهدویت دست پیدا کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: باور به مهدویت از این جهت که جهان، رو به خیر حرکت می کند و بر عدالت گستری و مبارزه با ظلم و فساد تاکید می کند و از این جهت که احیای اسلام راستین، تامین رفاه و آرامش، رضایتمندی و عشق به محبوب است به زندگی ارزش می دهد.

وی عنوان کرد: در دوره نوجوانی و جوانی، اساسی ترین تحولات زندگی انسان از طریق شکوفایی اصیل ترین نیازها به وقوع می پیوندد و نیاز به برخورداری از یک هویت مستقل، بیش ترین تاثیر را در سرنوشت افراد و درنتیجه در سرنوشت جوامع بشری دارد.

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: جوان در این برهه از زندگی، به موازات احساس نیاز به داشتن یک هویت مستقل، از نظر ذهنی نیز دچار یک تحول بی سابقه مهمی می شود که مکتب و گفتمان مهدویت در این برهه حساس زمانی می تواند راهگشا و راهنمای این جوانان باشد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات