۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۷۳۰۱۵۹
مدیر حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

اعزام ۹۵۰ مبلغ به مناسبت دهه مهدویت در جامعه

اعزام ۹۵۰ مبلغ به مناسبت دهه مهدویت در جامعه
حجت الاسلام عبداللهی گفت: به مناسبت دهه مهدویت ۹۵۰ مبلغ به مناطق مختلف لرستان اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، در جلسه شورای سیاستگذاری، هماهنگی و پشتیبانی فعالیت های مهدوی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: استفاده از ظرفیت های فرهنگی، هنری، تبلیغی و رسانه ای در ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه ضروری است.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه امری مهم برای خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن و راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

وی عنوان کرد: در راستای ترویج فرهنگ مهدویت ضروری است که دستگاه های دینی و فرهنگی رسالت های خود در حوزه مهدویت از انجام دهند.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: دستگاه های دینی و فرهنگی باید از هر گونه موازی کاری در فعالیت ها بپرهیزند و تعامل دو جانبه و همکاری مستمر داشته باشند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه می تواند تمدن ساز، جامعه ساز و فرهنگ ساز باشد، عنوان داشت: برای تحقق این مهم برنامه ریزی همه دستگاه ها ضروری است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه در دهه مهدویت ۹۵۰ مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی لرستان می شود، گفت: نشست های مختلف با حضور مبلغان در راستای ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه برگزار می شود.

وی گفت: گفتمان های دینی با هدف اشاعه فرهنگ مهدوی در مساجد، حسینیه ها و مراکز دینی فرهنگی برای همه اقشار جامعه برگزار خواهد شد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات