۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۷۳۴۲۱۰

همکاری‌های حرم بانوی کرامت و جامعه‌المصطفی افزایش می‌یابد

همکاری‌های حرم بانوی کرامت و جامعه‌المصطفی افزایش می‌یابد
معاون فرهنگی حرم مطهر و رئیس جامعه المصطفی در نشستی با موضوع دهه کرامت و روز دختر،ظرفیت‌های همکاری و هم‌افزایی این دو مجموعه درعرصه‌های داخلی و بین‌المللی را بررسی کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت و حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه به منظور افزایش همکاری ها در دهه کرامت دیدار و گفت و گو کردند.

از جمله مباحث مطرح شده در این نشست می توان به انتشار تولیدات رسانه ای حرم مطهر در مدارس جامعه المصطفی، برگزاری جشن های دهه کرامت و روز دختر در مدارس جامعه المصطفی در داخل و خارج از کشور، استفاده از فضاهای داخل حرم مطهر برای برگزاری جلسات و مجالس زائران و مجاوران غیر فارسی زبان اشاره کرد.

همچنین جریان سازی بر اساس شعار دهه و روزهای دهه کرامت توسط طلاب بین المللی جامعه المصطفی در داخل و خارج از کشور و انجام زیارت نیابتی با همکای طلاب جامعه المصطفی در کشورهای مختلف و همکاری در زمینه های دیگر فرهنگی و پژوهشی از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با توجه به میزبانی از زائران و گردشگران بین‌المللی و جامعه المصطفی العالمیه با توجه به میزبانی از طلاب خارجی از بسیاری از کشورها، ظرفیت‌های زیادی برای ترویج و نشر معارف اهل‌بیت علیهم السلام در جامعه بین المللی دارند.

ارسال نظرات