۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۷۳۴۰۳۹
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور مطرح کرد؛

پیگیری مطالبات رهبر انقلاب در تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم

پیگیری مطالبات رهبر انقلاب در تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور گفت: پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب در مورد تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم از اولویت‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سید محمدجواد آل احمد امروز در حاشیه بازدید از حوزه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه قرآن کریم مطالبات مهمی داشته و دارند و ما در دوره تحولی شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور تحقق این مطالبات را در اولویت قرار دادیم.

وی یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری را تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم ذکر کرد و گفت: با وجود اینکه برای تربیت این تعداد حافظ قرآن کریم خیلی عقب هستیم ولی این کار شدنی است.

آل احمد، هم‌افزایی و همگرایی نهادهای متولی توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تسهیل فرایند یادگیری و حفظ قرآن کریم برای متقاضیان را از مهم‌ترین راهکارهای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور اظهار داشت: در تلاش هستیم با همت همه اعضای شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور به ویژه سازمان دارالقرآن الکریم که در تمامی بخش‌های قرآنی پیشقدم است، به مطالبات و فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

وی مسجد در تراز قرآنی را یکی دیگر از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: همکاری همه نهادهای فعال در حوزه مسجد و قرآن برای تحقق این مطالبه ضروری است.

ارسال نظرات