۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۳۴۲۵۹
مدیرکل آموزش و پرورش قم مطرح کرد:

همدلی آموزش و پرورش و سپاه قم در مباحث تعلیم و تربیت

همدلی آموزش و پرورش و سپاه قم در مباحث تعلیم و تربیت
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: آموزش و پرورش استان قم در مباحث فرهنگی، تعلیم و تربیت همراه و همگام با سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) است.

به گزارش خبرگزاری رسا، علی رضا رحیمی در دیدار سردار مهدی کبیری پور جانشین سپاه استان قم، ابراز داشت: ارتقای جایگاه آموزش و پرورش و معلم در بطن جامعه یکی از خواسته های همیشگی مقام معظم طی دیدار سال های اخیر با مسوولان آموزش و پرورش بوده است.

رحیمی ادامه داد: به هر اندازه که جایگاه و هویت معلم در جامعه بیشتر شود ، نفع و سود آن به دانش آموزان و جامعه بر می گردد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را یکی از گام های موثر در بهبود فرهنگ عمومی و اعتلای تعلیم و ترتیب یاد کرد و گفت: طرح رتبه بندی منافع ملی عمومی جامعه را تامین می‌شود، عدم اجرای آن طی سالهای اخیر یکی از ترک فعلهای مهم بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش ابراز داشت: آموزش و پرورش استان قم در مباحث فرهنگی، تعلیم و تربیت همراه و همگام با سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام است.

وی همچنین از آمادگی آموزش و پرورش استان برای برگزاری کلاس های آموزش سواد رسانه‌ای در دو سطح دانش آموزان و فرهنگیان با مشارکت و همراهی بسیج فضای مجازی سپاه استان قم خبر داد.

ارسال نظرات