۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۷۳۴۴۰۳
امام جمعه اهواز مطرح کرد؛

عزم همه مسؤولان برای حل مشکلات خوزستان

عزم همه مسؤولان برای حل مشکلات خوزستان
نماینده ولی فقیه در خوزستان دولت رئیسی را بسیار پرکار معرفی کرد که توجه ویژه به خوزستان داشته و استاندار و فرمانده سپاه شبانه روز برای این استان کار می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدعبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز شب گذشته در اجتماع طلاب خوزستانی مقیم قم با مسؤولین استان اظهار داشت: کارگروه ها سامان دهی شده و نظرات طلاب جمع آوری شده است تا به مطالبات آن ها رسیدگی شود.

وی با اشاره به سخنان طلاب اظهار داشت: برخی از مسؤولین شب و روز در خط مقدم هستند و از همه خواهش دارم این تلاش ها را ببینند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: 58 نقطه در اهواز وجود داشت که در فصل بارندگی پر می شدند و به طور مرتب در رسانه ملی به نمایش گذاشته می شدند و امروز این نقاط مهار شدند؛ برخی رسانه ها سعی دارند مشکلات را به گونه ای منتقل کنند که انگار هیچ نقطه مثبتی وجود ندارد.

وی با اشاره به انتقادات طلاب درخواست کرد: ضمن بیان انتقادات راهکار های خود را نیز ارائه کنید و در همین راستا از طلاب قم درخواست کردیم نظرات خود را ارائه دهند. یکشنبه های هر هفته ورودی دفتر امام جمعه نشسته ام و هر مراجعه کننده ای که وارد می شود اول از همه من را می بیند.

امام جمعه اهواز با تأکید بر استفاده از طلاب در ظرفیت های تبلیغی استان تصریح کرد: 1400 مسجد از 3200 مسجد استان امام جماعت دارد و تلاش داریم که 500 مسجد را امام جماعت دار کنیم.

وی با اشاره به شنیدن مباحث طلاب توسط فرمانده سپاه و استاندار اظهار داشت: تلاش داریم راهکارهای ارائه شده عملی شود از این رو از طلاب خواهش دارم که راهکارهای خود را ارائه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به میزهای خدمت دایر شده در جلسه اظهار داشت: این افراد تا آخرین نفر حاضر در این جلسه منتظر می مانند تا مطالبات عام و خاص را بشنوند.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: خداوند من را مؤاخذه می کند که در 5 سال حضور در سنگر امامت جمعه چه عملکردی داشته ام از این رو باید برای فعالیت های که انجام می دهم پاسخ خود را ارائه کنم.

وی با اشاره به حضور استاندار و فرمانده سپاه در این جلسه ابراز داشت: سردار شاهوار پور گاهی در 4 شهرستان در یک روز حضور پیدا کرد و چند کار مهم و بزرگ در بعد فرهنگی توسط سپاه استان ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به 7 سفر رئیس جمهور به این استان، اظهار کرد: کمتر رئیس جمهوری اینچنین پرکار بوده و طبق اظهارات معاونین وی، با برنامه و مشورت با اندیشکده ها جلو آمده است؛ نمود رسانه ای فعالیت های دولت قوی نیست و کارهای بزرگ دولت به گوش مردم نرسیده است.

وی با بیان اینکه تنها مسیر اصلاح همین دولت است، عنوان کرد: دولت رئیسی مسیر خوبی را در پیش گرفته است و آیت الله رئیسی سرمایه نظام است و رهبر معظم انقلاب به این دولت امیدوار است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: دستاوردهای خوبی در سفر اخیر رئیس جمهور شکل گرفته و طی آن 200 مصوبه انجام شده که پیگیری های استاندار را شاهد خواهیم بود.

امام جمعه اهواز با اشاره به پیشرفت دفاعی و نظامی کشور، این پیشرفت را مرهون فرمانبرداری از نظرات رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: حرف رهبری را سرلوحه قرار دادیم پیشرفت کردیم و در جلوی قدرتی مانند آمریکا توانمند حاضر شدیم؛ وقتی ناوگان دریایی آمریکا حرکت می کرد دولت مستقر آن کشور سقوط می کرد اما چند سال پیش تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس دستگیر می شوند و از این اتفاق می ترسند.

وی با اشاره به سرنوشت برجام متولیان آن را دچار بحران هویت معرفی کرد و اضافه کرد: دولتی که تمام امیدش به کدخدا بود کاری کرد که دولت رئیسی هر کجا پا بگذارد روی یک مین رفته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اتمام اغتشاشات از امیدواری دشمن به ایجاد ناامنی در کشور خبر داد و گفت: دشمن همچنان امید دارد که با توجه به وضعیت معیشتی بتواند ناامنی ایجاد کند و منتفعین داخلی آن نیز به دشمن چراغ سبز نشان می دهند.

علی نژاد

ارسال نظرات