۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۳۴۴۳۰
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

خدمت شایسته و شبانه روزی، تنها راه پاسخ به مردم خیر و نیک اندیش است

خدمت شایسته و شبانه روزی، تنها راه پاسخ به مردم خیر و نیک اندیش است
اصفهان ـ آیت الله طباطبایی نژاد گفت: یکی از شاخصه های بی بدیل اصفهان، وجود پربرکت خیرین نیک اندیش در عرصه های مختلف دینی، اجتماعی، اقتصادی، سلامت و فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، صبح امروز در دیدار مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران و جمعی از معاونین سازمان انتقال خون استان اصفهان، اظهار کرد: یکی از رسالت های روسا و مدیران در عرصه های مختلف کشور، بازدید و سر زدن حضوری است، اعتقاد دارم اگر مسؤولان در سطح کشور حرکت کنند، کشور راه می افتد.

وی در ادامه افزود: دریافت اعتبارات و بودجه دولتی برای هر سازمان نیازمند پیگیری و ممارست جدی است و باید با تعیین و تعریف برنامه های سالانه به دنبال بودجه لازم آن شد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: سرکشی از بخش های مختلف یک سازمان و اداره از جمله وظایف مدیر لایق است و نباید مدیران نسبت به زیر مجموعه خود بی تفاوت باشند.

وی در ادامه با اشاره به کار با اخلاص و ارزشمند اهدای خون توسط مردم، خاطرنشان کرد: نجات انسان ها از طریق اهدای خون امری والا است که ارزش آن قابل حساب نیست و لذا دولتمردان و متولیان امر باید با همت مضاعف و شبانه روزی در جهت تسهیل فرایند دریافت خون اهدایی مردم اقدام کنند.

امام جمعه اصفهان اظهار کرد: کارهای بر زمین مانده بسیار است فقط نیازمند ذوق مدیران با همت و تسهیل بستر مشارکت مردم است که قطعا در سایه این امر مشکلات حل و فصل خواهد شد.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه اختصاص امکانات به روز، جدید و تمیز شایسته پذیرایی و خدمت به مردم بزرگ منش اصفهان است و نباید در این عرصه کوتاهی کرد، گفت: یکی از شاخصه های بی بدیل اصفهان، وجود پربرکت خیرین نیک اندیش در عرصه های مختلف دینی، اجتماعی، اقتصادی، سلامت و فرهنگی است.

در ابتدای این جلسه مصطفی جمالی، مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران به بیان مجموعه اقدامات و سیاست های این سازمان در سطح کشور و استان ها پرداخت و گفت: حقیقت امر آن است که ورود خیرین استان به عرصه کمک در امر ساخت و ساز فضاهای مورد نیاز این سازمان بسیار شایسته و بایسته است و تنها راه پاسخ مناسب به این امر خیرخواهانه، خدمت صادقانه و شبانه روز است.

وی خاطرنشان کرد: درخواست داریم سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان نسبت به افزایش اعتبارات و اختصاص امکانات به اداره کل انتقال خون استان نگاه بسیار ویژه ای متناسب با افق بلند خیرین نیک اندیش و مردم خیرخواه اصفهان داشته باشند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات