۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۳۴۵۵۰
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان خبر داد؛

ساخت ۱۲۰ واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی لرستان

ساخت ۱۲۰ واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی لرستان
کشکولی با بیان اینکه به همت گروه‌های جهادی ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی برای کمیته امداد ساخته و تحویل داده شده است، گفت: امسال ۱۲۰ واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، مرتضی کشکولی در اختتامیه همایش بسیج سازندگی گفت: بسیج ازندگی ظرفیتی چشمگیر برای خدمت رسانی به محرومین و کمک به رفع مشکلات است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: گروه‌های جهادی تفکر انقلابی را نهادینه می سازند و حضور جوانان در گروه های جهادی فرصتی مناسب برای معنویت افزایی است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی برای کمیته امداد ساخته و تحویل داده شده است، خاطرنشان کرد: امسال نیز ساخت ۱۲۰ مسکن ویژه مددجویان بهزیستی در دستور کار قرار دارد.

کشکولی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ با بسیج سازندگی حدود ۱۱ میلیارد تومان قرارداد برای ایجاد ۱۲ کیلومتر کانال آب‌بر کشاورزی منعقد شده که بیش از ۸۹ کیلومتر معادل ۶ برابر آن تعهد را اجرا شده است.

آبرسانی به 335 روستا در دستور کار قرار دارد

وی در پایان یادآور شد: پروژه‌های آبرسانی استان لرستان پیشرفت ۴۷ درصدی دارند و در انجام این فعالیت ها گروه های جهادی نقش آفرین هستند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات