۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۷۳۴۵۶۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تأکید کرد؛

ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه
حجت الاسلام هاشمی بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای حرکت در مسیر شهدا ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز در مراسم میثاق با شهدا که پیکر شهید یوسف سرلک، از شهدای دوران دفاع مقدس، همزمان با سالروز امام صادق(ع) پس از 40 سال در شهرستان الیگودرز تشییع و آرام گرفت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) گفت: همه ما مرهون خون شهدا هستیم و باید در جهت تحقق اهداف و آرمان های شهدا گام برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: امروز شهرستان الیگودرز میزبان شهید والا مقامی است که در بعد از ۴۰ سال جنازه مطهرش بازگشته و قبر این شهید والامقام به عنوان زیارتگاه مردم الیگودرز و استان لرستان واقع شد.

وی با بیان اینکه شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می خورند، عنوان کرد: شهدا، خانواده شهدا و ایثارگران در نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: افتخار می کنیم در دولت انقلابی زندگی می کنیم که شعار، هدف و خدمتش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی در پایان اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه امروز و لازمه حرکت در مسیر شهدا است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات