۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۷۳۳۵۸۷
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

فرهنگ ایثار و شهادت، انسان ساز است

فرهنگ ایثار و شهادت، انسان ساز است
عزتی به رسالت نظام تعلیم و تربیت در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: نظام تعلیم و تربیت، دانش آموزانی تربیت می‌کند که ادامه دهنده خون شهدا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، رضا عزتی، ظهر امروز، در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز بروجرد که در دانشگاه آزاد برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدای دانش آموز لرستان 905 نفر هستند، گفت: یک ششم شهدا در لرستان متعلق به خانواده آموزش و پرورش لرستان است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: نظام تعلیم و تربیت، دانش آموزانی تربیت می‌کند که ادامه دهنده خون شهدا هستند.

وی با بیان اینکه خروجی مکتب امام(ره) و شهدا دانش آموزانی هستند که امروز ادامه دهنده راه شهدا هستند، عنوان کرد: ادامه راه شهدا سبب خنثی سازی توطئه های دشمن در عرصه های مختلف می شود.

عزتی فرهنگ ایثار و شهادت را انسان ساز خواند و گفت: نتیجه کار و تلاش آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی است که دانشمند هسته‌ای و مدافع حرم شده‌اند.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس دانش آموزانی حماسه آفریدند که برای همیشه ماندگار شدند و نمونه آنان شهید جهان آرا دانش آموزی بود که در خرمشهر حماسه آفرید و رژیم بعث را به زانو درآورد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد: شهیدان دانش آموز بسیاری در بین رزمندگان و آزادگان بودند که در مکتب امام خمینی(ره) بزرگ شدند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات