۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۶۹۹۹۵۶
امام جمعه بروجرد:

شهادت ۶۸ دانش آموز بروجرد در ۲۰ دی باید در تقویم ملی ثبت شود

شهادت ۶۸ دانش آموز بروجرد در ۲۰ دی باید در تقویم ملی ثبت شود
لرستان- حجت الاسلام حسینی با اشاره به شهادت ۶۸ دانش آموز بروجرد در حمله موشکی رژیم عراق، گفت: این روز باید در تاریخ بروجرد و تقویم ملی ثبت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، عصر امروز در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در تاریخ ۲۰ دی ماه سال ۱۳۶۵، ۶۸ دانش آموز بروجرد در حمله موشکی رژیم عراق به شهادت رسیدند که متاسفانه در هیچ کجای تاریخ ما این مظلومیت به ثبت نرسیده است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه این روز باید در تاریخ بروجرد و در تقویم ملی ثبت شود، افزود: امر نشانه حقانیت ما و نشانه مظلومیت ماست که باید به گوش همگان برسد.

وی با بیان اینکه این تاریخ و حادثه باید به چند زبان ترجمه، منتشر و منعکس شود، گفت: این حادثه را به عنوان روز بروجرد به همگان معرفی کنیم.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: برای قبور شهدای دانش آموز نیز مجتمعی طراحی شود تا آن را به عنوان مجتمع ایثار و شهادت به همگان معرفی کنیم.

وی در ادامه بر ضرورت رسیدگی به مشکلات اقتصادی و اجتماعی در بروجرد تأکید کرد و گفت: راه اندازی کارگاه‌ها و کارخانه‌های نیمه تعطیل برای رفع مشکلات اقتصادی بروجرد ضروری است.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: در شهرستان پنج هزار  خانواده زیر خط فقر در حاشیه شهر زندگی می‌کنند و باید به این امور رسیدگی شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات