۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۷۳۴۶۰۴

حضور خانواده شهدای غیرت در نمایشگاه کتاب

حضور خانواده شهدای غیرت در نمایشگاه کتاب
در هشتمین روز از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خانواده‌های شهید حدادیان و شهید خلیلی از شهدای غیرت، در غرفه انتشارات شهید کاظمی حضور خواهند داشت.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، انتشارات شهید کاظمی در هشتمین روز کاری خود در نمایشگاه کتاب، نشستی صمیمی را با حضور خانواده‌‌های شهدای غیرت شهید محمدحسین حدادیان و شهید علی خلیلی ساعت ۱۷ عصر امروز در غرفه خود برگزار خواهد کرد. در این نشست محمد‌علی جعفری نویسنده کتاب "آرام جان" و بهنام حشمدار نویسنده کتاب "تنها برای لبخند" نیز خانواده شهدا را همراهی می‌کنند.

شهید محمدحسین حدادیان متولد سال ۱۳۷۴ از تهران بود که در حادثه خیابان پاسداران تهران در سال ۱۳۹۶ و در ۲۲ سالگی، به دست دراویش شورشی گنابادی به شهادت رسید. کتاب "آرام جان" به شرح داستان زندگی و شهادت محمد‌حسین از زبان مادرش می‌پردازد.

شهید علی خلیلی در سال ۱۳۷۱ در استان تهران متولد شد. او در ۲۵ تیرماه ۱۳۹۰ مصادف با نیمه شعبان برای دفاع از ناموس، بر اثر چندین ضربه چاق مجروح شد و در نهایت به‌خاطر همین جراحت‌ها در سال ۴ فروردین ۱۳۹۳ به‌شهادت رسید. کتاب "تنها برای لبخند" روایتی ناب و دسته اول از سیر زندگی درخشان و نورانی شهید علی خلیلی است.

علاقه‌مندان برای تهیه این دو کتاب می‌توانند به‌صورت حضوری از سالن ناشران عمومی، راهروی ۱۳، غرفه۳ انتشارات شهید کاظمی و یا به‌صورت مجازی به سامانه ketab.ir و manvaketab.ir مراجعه نمایند‌.

ارسال نظرات