۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۳۴۶۴۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رونق اقتصادی و جهش تولید نیازمند عزم جدی و تفکر جهادی مسؤولان است

رونق اقتصادی و جهش تولید نیازمند عزم جدی و تفکر جهادی مسؤولان است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی برضرورت تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم وجامعه تأکید کرد و گفت: رونق اقتصاد و جهش تولید نیازمند عزم جدی و تفکر جهادی و انقلابی مسؤولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز، در خطبه های نماز جمعه این هفته با بر ضرورت توجه خانواده ها به موضوع فرزندآوری، گفت: توجه به این مهم لازمه عبور از بحران جمعیت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه کمی جمعیت موجب سلب اقتدار و مانع پیشرفت در عرصه های مختلف سیاسی، نظامی و اقتصادی می شود، افزود: در این راستا با مصوبات مجلس اجرا و خدمات لازم به جوانان ارائه شود.

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) منزلت بالایی دارند و الگوی دختران است.

دخترداری، عبادت است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: در اسلام ترجیح پسر بر دختر سرزنش شده و باور جاهلیتی است، دخترداری همچون نماز عبادت است.

وی به برگزاری برنامه های دینی و انجام فعالیت های دینی، مذهبی و فرهنگی در مساجد و محلات اشاره کرد و گفت: حضور نسل جوان و نوجوان در این برنامه ها برای مصون سازی نسل نو در برابر آسیب های اجتماعی ضروری است.

خدمت به عشایر تقویت شود

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنانش هفته بسیج عشایری را گرامی داشت و اظهارکرد: عشایر سرمایه و پشتوانه انقلاب هستند، خدمت گذاری به عشایر عبادت است و باید بر این خدمت گذاری افزوده شود.

وی با گرامیداشت دوم و سوم خرداد سالروز عملیات حاج عمران و آزادسازی خرمشهر، ادامه داد: این دو روز رزمندگان لرستانی افتخار بزرگی کسب کرده و در تقویم استان لرستان برای همیشه ثبت شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب در این راستا در پیامی فرمودند: رزم مردان لر قبل از اینکه شنیدنی باشد، دیدنی است.

وی در پایان اظها رکرد: امروز برای رونق اقتصاد و جهش تولید مدیران و مسؤولان استانی و کشوری باید عزم و اراده جدی داشته باشند و به دور از اشرافی گری در سایه مدیریت جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات