۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۳۴۶۵۵
دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت در لرستان خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در استان لرستان

برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در استان لرستان
چگنی نژاد با اشاره به برگزاری جشن های بزرگداشت دهه کرامت در مناطق شهری و روستایی استان لرستان، گفت: این برنامه ها با رویکرد بصیرت افزایی برگزار می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محمد چگنی نژاد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، به برگزاری جشن های بزرگداشت دهه کرامت در مناطق شهری و روستایی استان لرستان اشاره کرد و گفت: برنامه های فرهنگی، هنری و تبلیغی با همکاری دستگاه های فرهنگی استان و بسیج برگزار می شود.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت در استان لرستان افزود: این برنامه ها با رویکرد بصیرت افزایی، روشنگری و آگاهی بخشی در استان اجرایی می شود.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، کتابخوانی برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و محافل انس با قرآن را از جمله برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در استان عنوان کرد و گفت: برنامه های گرامیداشت دهه کرامت با رویکرد تبیین سیره رفتاریامام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در بحث انسان شناسی و جامعه سازی برگزار می شود.

چگنی نژاد با اشاره به برگزاری جشن های دهه کرامت در بقاع متبرکه استان و مساجد خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری ویژه برنامه سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، جشنواره « بانوی تمدن ساز»، مسابقات بومی محلی برای دختران، بازدید رایگان دختران از اماکن تاریخی و برپایی نمایشگاه فرهنگ حجاب و عفاف برگزار می شود.

وی گفت: جشن شادی ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه، اجرای پویش « خواهر برادری»، تولید آثار و محصولات فرهنگی وهنری، فضا سازی شهری، تجلیل از بانوان شاخص، تجلیل از دختران محجبه، برگزاری جشن دهه کرامت ویژه اصناف و بازاریان از دیگر برنامه های پیش رو است.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت در استان لرستان یادآور شد: مراسم بزرگداشت دهه کرامت در شهرستان خرم آباد امروز 30 اردیبهشت در مسجد شهید آیت اله مدنی چهار راه طیب و 9خرداد در مسجد صاحب الزمان(عج) خرم آباد برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات