۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۳۴۶۷۱
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

عید غدیر یکی از مهم ترین و با ارزش ترین سرمایه های معنوی است

عید غدیر یکی از مهم ترین و با ارزش ترین سرمایه های معنوی است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: میلاد ائمه اطهار علیهم السلام و به ویژه جشن غدیر یکی از مهم ترین و با ارزش ترین سرمایه های معنوی برای همه ما محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، جلسه ستاد بزرگداشت عید غدیر خم امروز در بیت آیت الله علما با حضور مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی این استان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: میلاد ائمه اطهار علیهم السلام بویژه جشن غدیر یکی از مهم ترین و با ارزش ترین سرمایه های معنوی برای همه ما محسوب می شود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در میان ادیان و مذاهب، شیعه در مسئله فرهنگی دارای موقعیت بسیار ویژه‌ای است، بنابراین مسئولان و متولیان امر باید از این موقعیت و فرصت بی بدیل برای معرفی درست و کامل تر شریعت به جامعه استفاده کنند.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود اظهار کرد: سیره عملی و علمی ائمه اطهار(ع) به قدری وسیع و تاثیرگذار است که می توان با برنامه ریزی درست از این موقعیت برای اعتلای جامعه و مردم استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: بنابراین انتظار داریم در برگزاری برنامه های دینی و مذهبی دقت و مدیریت مورد توجه ویژه ای از سوی همه ما قرار بگیرد زیرا همین جشن ها می توانند بسیاری از ناهنجاری ها را در جامعه از بین ببرند./1400/

ارسال نظرات