۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۳۴۶۹۸
مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر:

جوانی جمعیت از مؤلفه های اقتدار کشور است

جوانی جمعیت از مؤلفه های اقتدار کشور است
فلاحی نیا جوانی جمعیت را از مولفه های اقتدار کشور عنوان کرد و گفت: اساتید حوزه مسئله خانواده، جوانی جمعیت و فرزند آوری را باید به عنوان ارزش تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، آرزو فلاحی نیا در جلسه شورای اداری به مناسبت «روز ملی جمعیت» در مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر گفت: جوانی جمعیت یکی از مولفه های اقتدار کشور است.

مدیر حوزه علمیه بنت الرسول الشتر با بیان اینکه حوزه علمیه قطب فرهنگی شهرستان است، افزود: اساتید و طلاب نماد دین هستند.

وی با بیان اینکه حوزه ای موفق است که تربیت محور باشد، عنوان کرد: یک بانوی طلبه باید همسر موفق و مادر موفقی باشد.

فلاحی نیا با بیان اینکه اساتید حوزه مسئله خانواده، جوانی جمعیت و فرزند آوری را باید به عنوان ارزش در نظر بگیرند، یادآور شد: تأکید رهبر معظم انقلاب بر استحکام خانواده، فرزندآوری و دیگر ارزش ها؛ باید در راس برنامه های فرهنگی مدرسه باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حوزه ای موفق است که شکوه مادری را برای تک تک طلاب درونی کند.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر با اشاره به اینکه دشمن ارزش را ضد ارزش وضد ارزش را ارزش معرفی می کند، عنوان داشت: دشمن در جنگ شناختی در جنگ داده ها و اراده ها بدنبال تجردگرایی و حذف و فروپاشی خانواده است.

وی ادامه داد: اسلام علمی را علم نافع می داند که ثمره آن تواضع، خیر کثیر و غایت آن روشنایی، هدایت و تحصیل رضای الهی باشد، گفت: در مقابل دشمن به دنبال تکاثر و حذف ارزش ها است.

فلاحی نیا با تاکید بر اینکه شروع کلاس ها با احادیث و بیانات رهبر معظم انقلاب باشد، گفت: تشکیل حلقه های معرفتی و بصیرتی
انتخاب موضوعات مربوط به خانواده، جوانی جمعیت و فرزند آوری در پژوهش مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: تشکیل گروه های مشاوره با حضور مشاور مدرسه که علاوه بر اقناع اندیشه، تحریک احساس و رفتار را بدنبال داشته باشد که برای دخترهای جوان ما ارزش های دینی، بصیرتی در راس شاخصه های انتخاب همسر باشد و مادر شدن را برای خود افتخار بدانند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات