۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۷۳۴۷۶۱
کوثری در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

مأموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش؛ پیام عملی توانمندی ایران به دشمنان

مأموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش؛ پیام عملی توانمندی ایران به دشمنان
نماینده مجلس با بیان ارزشمند بودن مأموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش گفت: باید دشمنان ایران اسلامی بدانند که توانمندی انقلاب اسلامی آنقدر بالا است که محدود به خلیج فارس، عمان و دریای خزر نمی شود.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مأموریت ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش در مدت چند ماه را قابل تقدیر و دارای دستاوردهای مثبت دانست و اظهار داشت: با این سفر و عملکرد خوب این ناوگروه، جمهوری اسلامی به اقدام بسیار بزرگی دسترسی پیدا کرد که این اقدام طی کردن مسافت 65 هزار کیلومتری بود که توسط این ناوگروه پشت سر گذاشته شد.

وی در ادامه افزود: این امر نشان دهنده پیشرفت صنعتی، چه در بُعد نظامی و غیر نظامی؛ مخصوصا در بُعد دریایی است و نیروها و فرماندهان این ناوگروه در این مدت زمان نشان دادند که می توانند کارهای بزرگی را انجام دهند و تجربه ای که در این سفر کسب شد، بسیار ارزشمند و دستاورد بزرگی است و خودباوری و همت نیروها را بالاتر می برد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام مأموریت 86 ناوگروه نیروی دریایی جمهوری اسلامی برای دشمنان انقلاب اسلامی بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که توانمندی انقلاب اسلامی آنقدر بالا می باشد که محدود به خلیج فارس، عمان و دریای خزر نمی شود؛ بلکه به مراتب بالاتر از این حوزه ها است و ما این را در عمل به دشمنان نشان دادیم.

کوثری در پایان اظهار داشت: ایران اسلامی با این توانمندی و ساخت و عملیاتی کردن ناوهای مختلف، به دوستان خود این پیغام را رساند که در صورت نیاز از آنان در سراسر جهان حمایت کرده و برای دفاع از مظلومان به پا می خیزد و اگر روزی ضرورت اقتضا کند از تمامی ظرفیت های خود برای مقابله با دشمنان و پیروزی اسلام و جبهه مقاومت استفاده خواهد کرد.

ارسال نظرات