۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۷۳۴۷۶۴
معرفی کتاب؛

کتاب «بانوی ملکوت» شرح زندگی حضرت معصومه+ لینک

کتاب «بانوی ملکوت» شرح زندگی حضرت معصومه+ لینک
کتاب «بانوی ملکوت؛ نگاهی به حیات معنوی کریمه آل محمد حضرت فاطمه معصومه علی‌ها السلام» توسط انتشارات بوستان کتاب قم در ۱۶۸ صفحه منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب «بانوی کرامت؛ نگاهی به حیات معنوی کریمه آل محمد حضرت فاطمه معصومه علیها السلام» نوشته آیت الله علی کریمی جهرمی توسط انتشارات بوستان کتاب قم در ۱۶۸ صفحه منتشر شده است.

کتاب حاضر، مروری بر زندگانی، فضایل و کرامات فاطمه معصومه (س) از منظر روایات است.

در ابتدای این اثر به معرفی اجمالی شهر قم و اهمیت آن از لحاظ فرهنگی و مذهبی پرداخته شده و مزایای این شهر و مردم ان از منظری روایی بیان شده است.

آنگاه به گوشه هایی از حیات فاطمه معصومه، نسب و خاندان ایشان و علل هجرت آن بانوی بزرگ به ایران و جریان وفات ایشان در شهر قم و مدفون شدن وی در این شهر اشاره شده و اهمیت و آثار زیارت ایشان و نیز برخی از فضایل وی از دیدگاهی روایی ذکر شده است.

در بخشی دیگر از کتاب حاضر، نویسنده به ابعادی از کرامات و معجزات فاطمه معصومه اشاره نموده و آثار توسل به ایشان و تکریم او را ذکر کرده است.

در بخش پایانی کتاب برخی از افتخارات شهر قم از لحاظ علمی و دینی و نیز برخی از مفاخر مهم مدفون در این شهر معرفی شده و سیر تاریخی حضور علما و بزرگان شیعی در آن بررسی شده است.

 

کتاب «بانوی ملکوت» منتشر شد + لینک

علاقمندان جهت تهیه این کتاب به نشانی اینجا مراجعه کنند.

ارسال نظرات