۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۷۳۴۷۹۳
حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی:

پیوند امت و ولایت موجب پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی است

پیوند امت و ولایت موجب پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی است
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه پیوند امت و ولایت موجب پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی است تصریح کرد که انقلاب چون زنده است، دشمن دارد و چون دشمن دارد، نیاز به محافظ دارد که محافظ آن هم سپاه است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران پیش از ظهر امروزدر مراسم رونمایی ۲۲ جلد از کتب سپاه در گذر انقلاب با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی چون زنده است، دشمن دارد و چون دشمن دارد، نیاز به محافظ دارد که محافظ آن هم سپاه است. البته انقلاب پایانی ندارد زیرا فرهنگ سپاه ریشه در عاشورا دارد.

وی ادامه داد: ۴۵ سال است که دشمنان انقلاب هر کاری می توانستند انجام دادند. اگر فقط فتنه های دشمن مرور شود، شاهد خواهیم بود که با وجود این فتنه‌ها و حملات، زنده ماندن انقلاب اسلامی یک معجزه است. اگر انقلاب زنده مانده است به برکت یک رهبری فرزانه بود اما رهبری به تنهایی کافی نیست.  چراکه اگر انقلاب اسلامی ۴۵ سال است که در صراط مستقیم مانده است مدیون ولایت فقیه و پس از آن امت ایران اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تاکید کرد: پیوند امت و ولایت موجب پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: یکی از ماموریت‌های سپاه اتصال مردم به ولایت است و دیگر ماموریت آن، سازماندهی مردم در سنگرنشینی انقلاب است. لذا؛ این‌قدر تهاجم و حملات به سپاه وارد می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه سپاه تجلی ولایتمداری و حضور امت در صحنه است که یکی از افتخاراتش هم بسیج است. سپاه در حین مأموریتی، تغییر مأموریت می‌دهد و این ویژگی بارز سپاه است.

وی ادامه داد: همه امت سنگرنشین انقلاب هستند و همه نهادها پاسدار انقلاب. اگر هر بخش از نظام یک ماموریت در پاسداری از نظام بر عهده  داشته باشند، ماموریت سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی در همه عرصه‌هاست.

نماینده‌ ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: هر کجا خطری سپاه انقلاب اسلامی را تهدید کند سپاه در آنجا حاضر است. سپاه درگیر کار سیاسی نمی‌شود ولی برای دفاع از انقلاب اسلامی وارد عرصه سیاست می شود. البته در سایر حوزه‌ها نیز به همین شکل است. ویژگی بعدی سپاه این است که امت را سنگر نشین انقلاب می‌کند و دیگر ویژگی آن، الگو بودن آن است.

ارسال نظرات