۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۳۴۸۳۰
امام جمعه موقت کرمانشاه:

تسلیم ناپذیری در برابر زورگویان، پیام مهم فتح خرمشهر بود

تسلیم ناپذیری در برابر زورگویان، پیام مهم فتح خرمشهر بود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: آزادسازی و فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام یک رویداد بزرگ همانند پیروزی ملت ایران در سال ۵۷ بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با جمعی از رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، عنوان داشت: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل این نظام دشمنی‌های معاندان خود را هویدا ساخت.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: اولین حرکت و واکنش دشمنان این انقلاب نوپا، راه اندازی و مدیریت جنگ های خیابانی توسط گروهک ها و احزاب منحله بود که این دسیسه ره به جایی نبرد.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: زمانی که دشمن از این توطئه و جنجال سیاسی نتوانست بعد برداری مناسب خود را ببرد، به جنگ کلاسیک و نظامی متوسل شد، بنابراین با تجهیزات کامل رژیم بعث صدام یک جنگ تمام عیار ۸ ساله بر این ملت و نظام تحمیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی بیان داشت: دشمن بعثی با حمایت مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۵۰ کشور منطقه ای و جهانی تهاجم فراگیری علیه این کشور را آغاز کرد و امید داشت که در کمترین زمان ممکن است انقلاب اسلامی را ساقط کند ولی این خواب پریشان آنها تنها به یک کابوس برای خودشان تبدیل شد.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: دشمن در همان سالهای نخستین جنگ تحمیلی خرمشهر را به اشغال خود درآورد و اینگونه می پنداشت که با فتح خرمشهر و اشغال این شهر می‌تواند به تجرید خود را به دیگر نقاط مملکت برساند تا جایی که بر روی دیوارهای خرمشهر نیروی اشغالگر بعث نوشته بوده  «آمده ایم که بمانیم» ولی آمدن آن ها آمدنی از روی ظلم بود که به همت رزمندگان اسلام و تدبیر و درایت امام خمینی(ره) ناکام ماند.

وی با اشاره به اینکه آزادسازی و فتح خرمشهر یک انقلاب و پیروزی بزرگ بعد از پیروزی ملت ایران در سال ۵۷ بود، خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان اسلام و آن هم با دستان خالی این مهم را به گوش جهانیان رساند که ایران اسلامی هرگز در مقابل کشورهای زورگو سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: از سوی دیگر فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام به جهانیان نشان داد که این انقلاب هرگز با زور اسلحه، موشک و بمب تسلیم خواسته های دشمنان نمی شود.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام و آنهم با دستان خالی زمینه ای شد که ایران در حوزه دفاعی و نظامی روز به روز پیشرفت کند و امروز به یکی از ابرقدرت‌های منطقه‌ای و جهانی تبدیل شود، تا جایی که دشمنان و ابرقدرت های زورگو که زمانی از همواره از حمله نظامی به ایران سخن می گفتند امروز در بیان سخنان خود نیز حتی احتیاط کامل را رعایت می کنند و جرأت نمی کنند که حرفی از تهاجم نظامی به زبان بیاورند زیرا می دانند که توانایی ایستادگی در مقابل قدرت این ملت و نظام را نخواهند داشت زیرا سرنوشت صدام ملعون را به چشمان خود دیده اند.

حسین ثالث مؤید

ارسال نظرات