۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۷۳۴۸۴۴
معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات تشریح کرد؛

آخرین تغییرات طرح هدفمندی خدمات طلاب محصل، اساتید، مبلغین طرح هجرت و امین

آخرین تغییرات طرح هدفمندی خدمات طلاب محصل، اساتید، مبلغین طرح هجرت و امین
حجت الاسلام علائیان آخرین تغییرات طرح هدفمندی خدمات طلاب محصل، اساتید، مبلغین طرح هجرت و امین را تشریح کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علائیان در گفت وگویی با اشاره به روند اجرای طرح هدفمندی خدمات گفت: در چند سال گذشته، رویکرد هدفمندی خدمات به صورت جدی در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه مورد توجه قرار گرفته و بر اساس این رویکرد مقرر شده است ارائه خدمات به طلاب متناسب با تحقق مأموریت آنان باشد.

وی افزود: قبل از اجرای طرح هدفمندی، خدمات به صورت مساوی اعطا می‌شد ولی بر اساس رویکرد این طرح که مصوب سال 99 هیئت مدیره مرکز خدمات است ارائه خدمات بایستی متناسب با تحقق اهداف حوزه باشد.

معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات به تغییرات اخیر طرح هدفمندی اشاره کرد و گفت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی ریاست مرکز خدمات در سی و هفتمین همایش مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، سیاست و برنامه‌ریزی مرکز بر حمایت بیشتر از طلاب و روحانیون در حال تحصیل است و ان‌شاءالله از ماه آینده افزایش نسبی حمایت معیشتی این گروه از جامعه هدف را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه نسبت به تأمین حق‌التدریس و حق التبلیغ اساتید و مبلغین محترم طرح هجرت و امین، به اطلاع این گروه از جامعه هدف می‌رساند مسئولیت حق‌الزحمه این عزیزان به‌صورت هدفمند به عهده آن دو نهاد خواهد بود.

ارسال نظرات