۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۷۳۴۸۹۷
حجت الاسلام رجبی تأکید کرد؛

لزوم توجه و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی حوزه خواهران و جامعه الزهرا

لزوم توجه و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی حوزه خواهران و جامعه الزهرا
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران بر لزوم توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی حوزه خواهران و جامعه الزهرا(س) تأکید کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام آرش رجبی در جلسه هم اندیشی دو مجموعه مرکز مدیریت حوزه های خواهران و جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها که در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت خواهران برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ساختار جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ما در دو بخش تبلیغی و فرهنگی ارتباط مستقیم داریم اما ظرفیت این دو مجموعه در حوزه فرهنگی بسیار زیاد بوده و تلاش می‌کنیم این فرصت‌ها را بیش از پیش به فعلیت برسانیم.

وی به موضوع خانواده و فرزندآوری به صورت نمونه اشاره کرد و افزود: امکان انجام کارهای فاخر در ۲ مجموعه وجود داشته و یک کارگروه فرهنگی شکل گرفته و به صورت گردشی در مراکز مختلف برگزار می‌شود و مباحث مربوط به تربیتی و تبلیغی به اشتراک گذاشته می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران تأکید کرد: در مباحث تربیتی ۲ مجموعه حوزه خواهران و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند در قالب برنامه پنج ساله گام‌های مؤثر و موفقی بردارند و در مرکز حوزه خواهران آماده همکاری بیشتر نیز هستیم.

ارسال نظرات