۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۳۴۹۳۴

منتخبین اولین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مشخص شدند

منتخبین اولین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مشخص شدند
منتخبین اولین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت که در راستای تحکیم بنیان خانواده و حمایت از جوانی جمعیت فعالیت داشته‌اند، مشخص شدند.

به گزارش گروه جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، منتخب اولین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت از بین شرکت ها و موسسات خصوصی؛ مرکز تحقیقات رایانه ای اصفهان، بدلیل ارائه مجموعه خدمات رایانه ای و تولید نرم افزارهای کاربردی که مشوق و‌مروج فرهنگ خانواده، فرزندآوری و فرزند پروری بود، همچنین بدلیل تألیف و نشر کتاب در این موضوعات، انتخاب شد.

از بین خانواده‌ها؛ سید میثم دشتی رحمت آبادی، کارشناس مهندسی عمران، کارشناسی ارشد روانشناسی اسلامی، شاغل در صنعت مرغداری ( تولیدی)، عضو شورای شهر، مسئول هیئت شهدای گمنام (فرزند شهید) و همسر ایشان خانم فاطمه پوردارا، مادر تمام وقت، مدیر خیریه، اهل یزد، دارای ۹ بچه پس از گذشت ۱۸سال از ازدواج که نخستین فرزند این خانواده 16 ساله و طلبه است، انتخاب شد.

منتخبین اولین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مشخص شدند

از بین سازمان های مردم_نهاد؛ مرکز نفس خراسان رضوی(نفس من) بدلیل منصرف ساختن 727 مادر بادار از اسقاط جنین در این استان طی سال گذشته از طریق حمایت در چهار حوزه مشاوره‌ای، معیشتی، درمانی و دارویی؛ همچنین کمک به افتتاح مرکز نفس در حدود ۲۸ استان کشور و برگزاری دوره های آموزشی مربوطه  منتخب جایزه ملی جوانی جمعیت شد.

از بین مدیران؛ مدیر شایسته تقدیر، دکتر محمد رضا صادقی شهمیرزادی متولد سال 1364 که در سن 21 سالگی ازدواج کرده و دارای 4 فرزند است و آخرین فرزند ایشان در سال 1400 متولد شده است. وی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان بوده و در راستای جمعیت و فرزندآوری، تأمین منابع از محل مسئولیت اجتماعی برخی شرکت ها و موسسات خصوصی را دنبال کرده است. وی و همسرشان، از خانواده شهدا بوده و رتبه هایی همچون دانشجوی نمونه، مدیر برگزیده و ... را کسب کرده است. وی حائز رتبه در فعال سازی واحدهای راکد و ایجاد اشتغال می باشد و جایزه ملی جوانی جمعیت را کسب کرد.

مدیر برتر
- حجت الاسلام عباسعلی گرزین متولد سال 1359، با دارا بودن 4 فرزند، به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان به ایفای نقش می پردازند. نقش آفرینی در تشکیل دبیرخانه قرارگاه ارزیابی نظارت و برنامه ریزی استان گلستان از جمله اقدامات ایشان در راستای پیشبرد موضوع در استان است. برگزاری دوره های متعدد در زمینه تربیت راهنمای خانواده، فرزندآوری، ازدواج هنگام نیاز، سبک زندگی اسلامی، مدیریت خانواده و تحکیم خانواده. برگزاری جلسات توجیهی نخبگانی، اهتمام به حل مسائل محلات از طریق فراخوان ها و پیرو آن شناسایی ظرفیت ها، انتشار کتاب با محوریت خانواده، حمایت از جریان مواسات، راه اندازی کمپین برای تهیه جهیزیه و ازدواج آسان و ...

منتخبین اولین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مشخص شدند

نخبگان:
- محمدحسین فلاح نویسنده 21 کتاب (در موضوعات مختلف از جمله جمعیت و فرزند آوری)، برگزارکننده جلسات‌ متعدد تبیینی در موضوع جوانی جمعیت در سطح استان یزد، دارای 4 فرزند.

شایسته تقدیر
- خانم دکتر مهناز یاونگی، متخصص زنان و زایمان و دارای فوق تخصص، طلبه و دارای 5 فرزند موفق، از همدان.

دستگاه اجرایی:
- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: بالاترین میزان انجام تکالیف قانونی و شاخص های عملکردی در سطح ملی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: برخوردار از بهترین عملکرد درون سازمانی در سطح ملی که با رشد ازدواج و فرزندآوری و کاهش طلاق پاسداران نمود یافته است.

حسن شیخی

ارسال نظرات