۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۳۴۹۵۹
حجت الاسلام و المسلمین کیوانی:

غوغای پیشرفت جمهوری اسلامی نیاز به جهاد تبیین دارد

غوغای پیشرفت جمهوری اسلامی نیاز به جهاد تبیین دارد
رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، تحریم حتما شکست می‌خورد.» این مسائل نیاز به جهاد تبیین نخبگان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله کیوانی در سلسله نشست های علمی که به همت مرکز تخصصی امام خامنه ای برگزار می‌شود، به اقدامات امیدوار کننده و درخشان در دولت آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: در چند وقت اخیر کارهای عظیم و بزرگی در جمهوری اسلامی انجام شده است؛ ناوگروه ایرانی که تولید داخل هم هست دور دنیا را سیر کرده، کسی هم نتوانسته به آن بگوید بالای چشمت ابرو! این خبر در عالم مثل بمب هیدروژنی صدا کرده است.

وی در ادامه از دیگر برکات این حرکت قهرمانانه را حضور بین المللی ایران در آب های فراقاره ای دانست و افزود: در ضمن این اتفاق، طرح نظارت بر اقیانوس‌ها که یک رخداد بینظیر در جمهوری اسلامی است، آماده‌ شده است. از سوی دیگر  اتفاقات صورت‌گرفته در سواحل مکران و مرز پاکستان و ارتباطات با روسیه و افتتاح کریدور شمال جنوب هم که دیگر غوغاست.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تحولات منطقه در غرب آسیا و پیوستن سوریه به اتحادیه عرب و خزان شدن بهار عربی گفت: جمهوری اسلامی عربستان را به خاک مذلت کشانده به‌ طوری که بعد از ۱۲ سال که سوریه تحریم بوده‌ است؛ اما حالا به برکت قدرت جمهوری اسلامی عربستان، بشار اسد را با افتخار می‌پذیرد و در بیانیه‌ی نشست سران عرب یک کلمه اهانت به ایران که وجود ندارد بلکه در خصوص ادعای مالکیت بر جزایر سه‌گانه هم اشاره‌ای نشده‌ است.

وی از دیگر خبر های امیدوار کننده مثبت شدن ورودی صندوق سرمایه‌گذاری کشور به نسبت خروجی آن را برای اولین بار بر شمرد و با اشاره به بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب اظهار داشت: بازدید سه ساعته حضرت آقا از نمایشگاه کتاب، چشم همه‌ی عالم را خیره به بزرگی و علم و حکمت رهبر جمهوری اسلامی کرد.

استاد سطوح عالی و درس خارج حوزه علمیه قم افزود: تمام این اتفاقات بنیان اقتصاد است. نشان‌دهنده این است که اقتصاد مقاومتی دارد جلو می‌رود و عملیاتی می‌شود. به‌ همین خاطر است که دشمن مسائل حاشیه‌ای از جمله تجمع در اعتراض به وضع معیشت، بی‌حجابی و غیره را طراحی کرده است تا مردم را از این اتفاقات غافل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین کیوانی در پایان جلسه بر جهاد تبیین نخبگان و اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: کل دنیا خیره به این اتفاقات هستند اما مردم خودمان را غافل نگه می‌دارند تا مسرور از این اتفاقات نباشند و طعم امید را نچشند. در همین جریان است که حضرت آقا می‌فرمایند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، تحریم حتما شکست می‌خورد.» و این مسائل نیاز به جهاد تبیین نخبگان دارد.

ارسال نظرات