۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۷۳۵۱۶۶
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:

کانون های مساجد ظرفیتی برای تقویت فرهنگ اقامه نماز و مهدویت هستند

کانون های مساجد ظرفیتی برای تقویت فرهنگ اقامه نماز و مهدویت هستند
حجت الاسلام چراغی به نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد در جذب نسل نو اشاره کرد و گفت: از این ظرفیت می توان در جت تقویت فرهنگ نماز و مهدویت بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز در دیدار با مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف آموزش در خصوص نماز و مهدویت در مدارس، دستگاه های اجرایی، مدارس، نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش در سطح استان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت های فرهنگی بزرگی در محلات هستند.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با تاکید بر اینکه از ظرفیت کانون مساجد باید در راستای برگزاری دوره های آموزشی تخصص محور در محلات بهره مند شد، افزود: استفاده از ظرفیت کانون مساجد در راستای توانمند سازی نسل جوان و نوجوان در عرصه های اعتقادی و بصیرتی ضروری است.

حجت الاسلام چراغی به توطئه های فرهنگی دشمنان برای گمراهی نسل جوان و نوجوان اشاره کرد و گفت: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی ادامه داد: از اوقات فراغت نسل نو برای ارتقای برنامه های فرهنگی و اعتقادی در مساجد استفاده شود و در تقویت بنیه دینی و اعتقادی نسل جوان و نوجوان بهره مند شد.

حجت الاسلام چراغی تاکید کرد: لازم است با همکاری و همفکری ستاد اقامه نماز با ستاد کانون های مساجد استان برنامه های مناسب و فرهنگی را در مساجد و محلات مختلف شهری و روستایی برگزار شود.

وی یادآور شد: با همکاری مدیران کانون های مساجد دوره های آموزشی در خصوص نماز، ترغیب کودکان و نوجوانان به اقامه نماز اول وقت و مهدویت با بهره گیری از ظرفیت اساتید توانمند برگزار خواهد شد.

وی افزود: دوره های آموزشی، شامل دوره های کوتاه مدت و دوره های آموزشی بلند مدت درمساجد و با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

حجت الاسلام چراغی اظهار کرد: تولید محتوا در عرصه الکترونیک و غیر الکترونیک از فعالیت های ستاد اقامه نماز است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با اشاره به چاپ کتاب و تولید محتوا از فعالیت های ستاد اقامه نماز گفت: با استفاده از ظرفیت مجازی کانون مساجد برای بازنشر این محتواها بهره مند شد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات