۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۷۳۵۱۹۰

مراسم‌های حرم حضرت معصومه به مناسبت میلاد امام رضا

مراسم‌های حرم حضرت معصومه به مناسبت میلاد امام رضا
مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین کاشانی، فرحزاد، حسینی قمی، عالی، مؤمنی، رفیعی و سعیدی آریا برگزار می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۶ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با میلاد امام رضا(ع) از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با شرح زیارت امین الله توسط حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین مرتضی وافی و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین سعید شحیطاط دنبال می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حمیدرضا گودرزی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی هشترودی، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین بنیادی و مداحی سیدحسن علوی نژاد و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی اخوی برگزار می‌شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجج‌اسلام هدی محمدپور، کمیل پهلوان زاده و جواد محمدزمانی و مداحی قاسم جباری، علی پیله وران و سیدعلی حسینی تبار، سه شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان و مداحی علی اصغر اسکندری، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام جواد اسماعیلی‌نیا و مداحی محمد ریحانی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری و قرائت زیارت آل یاسین با نوای وحید خیابانی برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین حامد کاشانی، حبیب الله فرحزاد، سیدحسین حسینی قمی، مسعود عالی، سیدحسین مؤمنی، ناصر رفیعی و محمد سعیدی آریا و از شنبه تا پنجشنبه با مداحی مجید دلشاد، احمد خلف زاده، سیدحسن گلخطمی، عباس حیدرزاده، مهدی سلحشور و رضا عاصی برگزار می‌شود.

گفتنی است پنج شنبه شب دعای کمیل با صدای رضا عاصی و زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدپور قرائت خواهد شد.

مراسمات حرم حضرت معصومه(س) به مناسبت میلاد امام رضا(ع) اعلام شد

ارسال نظرات