۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۷۳۵۲۳۰

فراخوان شرکت دهمین جشنواره بانو امین

فراخوان شرکت دهمین جشنواره بانو امین
دهمین جشنواره بانو امین با محورهای ویژه «جهاد تبیین» و «اصلاح سبک اقتصادی خانواده در راستای شعار سال ویژه اساتید، طلاب و دانش‌آموختگان جامعة الزهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم ریحانه حقانی از فراخوان شرکت در دهمین جشنواره بانو امین(ره) خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در راستای تجلیل از آثار برگزیده اساتید، طلاب و دانش‌آموختگان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و همچنین تلاش در راستای ایجاد فضای سالم برای رقابت پژوهشی برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به شرایط آثار دریافت شده در این جشنواره اشاره کرد و گفت: پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح سه طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها درسال ۱۴۰۱-۱۴۰۲؛ گواهی مقالات چاپ شده یا برگزیده در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و فراملی در سال ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ و مقالات اساتید، پژوهشگران و طلاب در تمامی سطوح دو، سه و چهار به شرط عدم ارسال مقالات به نشریات، همایش‌ها و جشنواره‌ها در این جشنواره دریافت می‌شود.

حقانی به بخش ویژه این جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: برای بخش ویژه این جشنواره، ایده‌ها، طرح‌ها و مقالات با محوریت «بخش جهاد تبیین» و «اصلاح سبک اقتصادی خانواده در راستای شعار سال (مهار تورم، رشد تولید)» در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه داوری و ارزیابی مقالات در هر سطح علمی به صورت مجزا انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره به سامانه http://forms.jz.ac.ir/f_۴۳/#gf_۴۳ مراجعه کرده و فرم ثبت نام را تکمیل و آثار خود را ارسال کنند.

معاون پژوهش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا ۳۱ تیر ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: دبیرخانه این جشنواره در دفتر همایش‌ها و جشنواره‌های علمی واقع در طبقه سوم کتابخانه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها واقع است و شماره تلفن ۳۲۱۱۲۱۸۶-۰۲۵ در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۳ پاسخگوی طلاب و پژوهشگران است.

ارسال نظرات