۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۷۳۵۲۵۴
سلسله دوره های مدرسه شبهه پژوهی؛

دوره مکتب امام خمینی برگزار می شود

دوره مکتب امام خمینی برگزار می شود
نوزدهمین مدرسه شبهه پژوهی با موضوع «مکتب امام خمینی» ویژه طلاب سطوح عالی، مبلغین و دانشجویان مقطع ارشد و دکترا به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شهبهات حوزه های علمیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، نوزدهمین مدرسه شبهه پژوهی با موضوع «مکتب امام خمینی» ویژه طلاب سطوح عالی، مبلغین و دانشجویان مقطع ارشد و دکترا به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شهبهات حوزه های علمیه با همکاری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

در این دوره حجج الاسلام علی ذو علم با موضوع تجلی مکتب امام خمینی در رهبری امام خامنه ای، محمد مهدی گرجیان با موضوع بررسی شخصیت اخلاقی و عرفانی امام خمینی، مهدی ابوطالبی با موضوع بررسی ولایت مطلقه و احکام حکومتی از نگاه امام خمینی، محم علی رنجبر با موضوع امام خمینی و نظام بین الملل، مهدی امیدی با موضوع جمهوریت و اسلامیت نظام در مکتب امام خمینی، محمد مهدی نادری قمی با موضوع الگوی مدیریت و رهبری امام خمینی به ارائه مباحث خواهند پرداخت. دبیری این دوره علمی را حجت الاسلام محمد بهمنی بر عهده خواهد داشت.

علاقه‌مندان جهت شرکت از تاریخ ۶ الی ۹ خرداد ماه فرصت دارند از طریق کانال ایتا مجموعه به نشانی MADRESE_SOBHEPAJOHI@ در این دوره ثبت نام نمایند. لازم به ذکر است این دوره ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری و مجازی در ساختمان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم واقع در چهارراه شهدا، جنب بوستان کتاب برگزار می‌شود.

دوره مکتب امام خمینی برگزار می شود

ارسال نظرات