۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۳۵۲۹۰

حضور سفیران کریمه در کارگاه ساخت گنبد طلایی امام حسین به مناسبت دهه کرامت

حضور سفیران کریمه در کارگاه ساخت گنبد طلایی امام حسین به مناسبت دهه کرامت
کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) در شهر کرمان از ستاد بازسازی عتبات عالیات و روند ساخت گنبد طلایی حرم امام حسین(ع) و گنبد تل زینبیه بازدید کردند.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) در شهر کرمان از ستاد بازسازی عتبات عالیات و محل ساخت گنبد طلایی امام حسین علیه السلام و گنبد تل زینبیه بازدید کردند.

بازدید از بیت الزهراء شهید قاسم سلیمانی، حضور در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) و بازدید از بخش‌های سی سی یو، مغز و اعصاب، آی سی یو و ملاقات با رئیس و کادر درمانی بیمارستان، حضور در مسجد الزهرا با همراهی خادمین رضوی، بازدید از دفتر خیریه ابشار، دیدار با خانواده شهیدان قاسم نظری، احمد نوربخش، امین جلالی نژاد، حمید خواجه پور از جمله برنامه های سفیران کریمه در شهر کرمان بود.

همچنین سفیران کریمه اهل بیت(س) در شهر کرمان برنامه هایی از قبیل حضور در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) جهت شرکت در جشن دختران، حضور در آرامگاه قاسم سلیمانی، حضور در اسایشگاه سالمندان امیر المومنین(ع)، حضور در پادگان آموزشی باغین و بازدید از یگانهای اموزشی و زیارت شهید گمنام، حضور در مسجد امام خمینی (ره) و زیارت قبور شهدای گمنام و حضور در دفتر مدیر عامل شرکت صنایع مس ایران و بازدید از واحدها و بخش‌های شرکت را اجرا کردند.

سفیران کریمه اهل بیت(س) به همراه پرچم متبرک حرم مطهر بانوی کرامت در شهر سیرجان در مدرسه علمیه نرجسیه (بانوان)، مرکز کانون نگهداری افراد بی سرپرست، بزرگترین کارخانه مس سرچشمه و شهدای گمنام و مراسم جشن کریمه اهل بیت در مسجد مسلم بن عقیل حضور یافتند.

کاروان سفیران کریمه استان کرمان در شهرستان انار نیز برنامه هایی از جمله حضور در امام زاده صالح(ع) و دیدار با خانواده شهید محمد برجی و در شهرسنتان جوپار برنامه‌هایی از جمله حضور در امام زاده حسین(ع)، دیدار با خانواده شهید احمد کاکوئی و شهید علیرضا شهیدی را دنبال کردند.

همچنین حضور در شهرستان های زرند و رفسنجان نیز از برنامه های کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) در استان کرمان بود.

سفیران کریمه

 

ارسال نظرات