۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۷۳۵۳۱۸
حجت الاسلام جلالی؛

کمیته حفاظت از خط و اندیشه امام خمینی تشکیل شود

کمیته حفاظت از خط و اندیشه امام خمینی تشکیل شود
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: پیشنهاد من این است کمیته ای جهت مراقبت و محافظت از فکر امام، شخصیت امام و خط امام تشکیل شود.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در جلسه ۳۱۳ مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت پاسداری از خط و فکر امام و مقابله با مغرضین و معاندین گفت: در آستانه سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام قرار داریم، امام یعنی انقلاب ما، نظام ما، جمهوری اسلامی ما. متاسفانه علی رغم تذکرات مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از تحریف امام امروز شاهد تحریف امام عزیز و مظلوم هستیم.

وی افزود: صیانت از خط امام و مقابله با تحریف امام عزیز لازمه انقلابی‌گری مجلس است. تحریف امام یعنی تحریف اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی. بدون امام انقلاب ما در جهان ناشناخته است. باید از امام، رفتار، گفتار، فکر، شخصیت و خط او مراقبت کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: پیشنهاد من این است کمیته‌ای متشکل از ارشاد اسلامی، مرکز تنظیم و نشر آثار امام خمینی، بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی و سازمان اسناد جهت مراقبت و محافظت از فکر امام، شخصیت امام و خط امام تشکیل شود.

ارسال نظرات