۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۷۳۵۳۲۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

ایام ارتحال امام خمینی، بهترین فرصت برای تبیین شخصیت ایشان است

ایام ارتحال امام خمینی، بهترین فرصت برای تبیین شخصیت ایشان است
منعمی با بیان اینکه ایام ارتحال امام راحل و برگزاری برنامه ها فرصتی برای تبیین شخصیت امام راحل است، گفت: پرداختن به شخصیت بنیانگذار انقلاب مصداق حرکت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، مجید منعمی، ظهر امروز، در سومین جلسه ستاد  گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) که در استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های مختلف به مناسبت سی و چهارمین سالگرد امام راحل در سراسر استان گفت: هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و تبیین شخصیت امام خمینی(ره) است.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه شهید آوینی گفتند که «عَلَم خمینی بر زمین نمی‌ماند، مگر ما مُرده‌ایم»، افزود: کسانی که این دغدغه را دارند اجازه نخواهند داد عَلَم امام بر زمین بیفتد و هرکسی بیشتر وقت بگذارد و شانه زیر بار مسؤولیت دهد در این مسیر اجر و قرب بیشتری دارد.

وی ادامه داد: امروز همچنان دفاع و جنگ تمام نشده است، به ‌صورت خاص، پاسداران در مجموعه مقدس سپاه پاسداران مشغول خدمت هستند و به صورت عام همه دغدغه‌مندان نسبت به انقلاب، اسلام و ارزش‌های اسلامی پاسدار هستند.

منعمی با بیان اینکه برگزاری برنامه های مختلف فرصتی برای تبیین شخصیت امام راحل است، خاطرنشان کرد: پرداختن به شخصیت بنیانگذار انقلاب مصداق اصیل و اساسی حرکت انقلاب اسلامی است، امام خمینی(ره) به عنوان تمثال انقلاب مطرح می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند:«این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست»، تصریح کرد: این نشان می‌دهد باید به صورت ویژه به شخصیت امام (ره) بپردازیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات