۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۷۳۵۴۴۵
نماینده ولی فقیه در کردستان:

سامانه اطلاعات طلاب استان کردستان راه اندازی شود

سامانه اطلاعات طلاب استان کردستان راه اندازی شود
نماینده ولی فقیه در کردستان تأکید کرد که از نمایندگان طلاب خواستاریم سامانه اطلاعات طلاب کردستان را راه اندازی نموده و گروه اندیشه ورز نخبگانی را راه بیندازند.

به گزاترش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در نشست طلاب و فضلای شهرستان های قروه و کامیاران که در نمازخانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مؤمن باید همیشه در حال تلاش باشد و در عین حال دائما خود را مقصر و دارای کوتاهی بداند.

وی در این نشست به موضوع اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: این حادثه تمام نیروهای انقلابی و نظامی را درگیر خود کرده بود؛ اما بحمدالله اوضاع اجتماعی و سیاسی استان دارای ثبات است و اتفاقات خوبی پس از این حوادث با هوشمندی مردم تاکنون رقم خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به برخی از موفقیت های دولت و نظام در این استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: «حضور سران قوای مجریه و قضاییه در استان»، «ساماندهی بازارچه های مرزی و منطقه اقتصادی بانه و مریوان»، «رساندن آب سد آزاد به قروه»، «راه اندازی ذوب آهن قروه» و ... از جمله موفقیت های دولت و نظام در کردستان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ضمن تحسین صبر و بردباری مبلغین و مدرسین، بر تقویت مساجد شهر و روستا تأکید کرد و گفت: از نمایندگان طلاب و فضلا خواستاریم سامانه اطلاعات آمار طلاب استان کردستان را راه اندازی نموده و گروه اندیشه ورز نخبگانی را راه بیندازند.

در این جلسه نماینده طلاب قروه و کامیاران و تعدادی از فضلا و اساتید نیز به بیان دیدگاه های خود در رابطه با اوضاع فرهنگی و اجتماعی استان پرداختند.

ارسال نظرات