۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۷۳۵۵۲۳
پیام تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در سالروز رحلت امام خمینی:

مسئولان با تبعیت از فرامین رهبری زمینه موفقیت های الهی جامعه را فراهم کنند

مسئولان با تبعیت از فرامین رهبری زمینه موفقیت های الهی جامعه را فراهم کنند
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی «قدس سره» و قیام مردم قم پیامی صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی « قدس سره» و قیام مردم قم پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ندای ابراهیمی رهبری الهی مبنی بر نفی طاغوت را شنیدند و با نثار جان خویش نشان دادند که با ظلمت سر دوستی ندارند و نور و روشنایی را با تمسک به اسلام عزیز انتخاب نموده اند.

ملت مومن ایران به پیام یک مرجع تقلید پرورش یافته فیضیه و حوزه علمیه لبیک گفتند و بر همین اساس ارتباط خود را با آیت الله العظمی امام خمینی «قدس سره» نه آن برهه که در زندان جور به سر می برد و نه در زمان تبعید و دوری از وطن قطع نکردند. به فرامینش که برگرفته از آیات قرآن و دستورات نبوی و علوی بود و از طرف شاگردانش، چون شهد شیرین به آنان می رسید پیروی کردند و با صبر و استقامت و بصیرت و ایثار مثال‌زدنی، نهضتی را که در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ در قم رقم خورد با لطف و تأییدات خداوند متعال در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به ثمر رساندند.

۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸، با ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، که پایه های حکومت مستکباران را به لرزه انداخت و در راه خدمت به مردم و برقراری حکومت الله و تمهید ظهور منجی عالم بشریت (ارواخنا فداه) لحظه ای احساس خستگی نکرد غمی سنگین بر دلهای همه آزادگان جهان نشست. امام با دلی آرام و قلبی مطمئن به لقاءالله پیوست. میلیون ها عاشق امام گرد آمدند و در بهشت زهرا، همانجا که با شاخه های گل به استقبالش آمده بودند، او را تا خانه ی ابدی بدرقه کردند و باعزمی جزم با خلف صالح او آیت الله العظمی امام خامنه ای (دام ظله العالی)_که به حق ادامه دهنده راه او و به دنبال تعالی کلمه الله است بیعت نمودند.

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام «قدس سره» و یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵خرداد در شصتمین سالگرد آن نهضت، با تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی » بر این مطلب تأکید می ورزد که بقاء و استمرار این انقلاب، به وحدت و امید مردم بستگی دارد. بر این اساس هرگونه حرکت در القاء تفرقه و ناامیدی به اشد وجه محکوم است و از مسؤولین و کارگزاران نظام اسلامی مطالبه اکید داریم که با تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب و باورمندی به جوانان این مرز و بوم، زمینه موفقیت های الهی را بیش از گذشته برای نظام اسلامی فراهم آورند.«ان تنصرواالله ینصرکم ویثبت اقدامکم».

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

ارسال نظرات