۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۷۳۵۶۱۳

عبدالحمید و مشی قارونی!

عبدالحمید و مشی قارونی!
ای کاش عبدالحمید در یکی از خطبه‌های نماز جمعه مسجد مکی زاهدان برای یکبار هم که شده به مخاطبان و مامومین خود در مورد این مشی عجیب و حرکات پر از تبختر و مشی قارونی خویش توضیح می‌داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، چندیست که اخبار نماز جمعه مسجد مکی زاهدان با سرعتی مثال‌زدنی در شبکه های معاند انتشار می‌یابد و البته سویه های ضد نظام و حاکمیت آن پر رنگ و لعاب می شود. با توجه به گستره زیاد پوشش خبری و فراگیر بودن این مدل اخبار و صحبت های جناب عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان می توان به علاقه شدید سرویس‌های رسانه های صهیونیستی به محتوای ستاد نماز جمعه مسجد مکی زاهدان پی برد.

صحبتهای شاذ و نادری که از کمترین عمق فقهی و تاریخی و اصول شریعت نبوی برخوردار است ولی با کمال تأسف از تریبون نماز جمعه شنیده می شود؛ مطالبی که حتی با فقه اهل سنت نیز مطابقت ندارد و به هیچ عنوان قابل طرح در مجامع علمی و فقهی نبوده و به تبع آن از جانب علمای اسلام قابل دفاع نیز نمی باشد.

دفاع از فرقه ضاله بهائیت که با حمایت استکبار و به جهت به انحراف کشاندن اسلام تدارک دیده شده بود یکی از همین مطالب شاذ و نادر و دور از خرد فقهی بود که جزو اظهارات عبدالحمید می باشد.

این روزها عبدالحمید در ادامه مواضع غرض ورزانه و در ادامه طعن و کنایه و حمله به حاکمیت و نظام مواضعی علیه حوزه های علمیه و مراجع تقلید گرفته و حوزه های علمیه و علما را متهم به تجمل گرایی کرده که بسان فعالیت دفعات گذشته با حمایت گسترده غول رسانه های صهیونیستی و عمله های مواجب بگیرشان انتشار داده شده است.

با نگاهی به تعداد خبرهایی که با عنایت به صحبت های عبدالحمید تبدیل به خوراک رسانه‌ای علیه ایران می باشد و با نگاه فکاهی به این مقوله جا دارد که در پایان سال میلادی از ایشان به عنوان خبرنگار افتخاری بی بی سی تقدیر شود چرا که از لحاظ زمان و محتوا و ترتیب خبر جزو بهترین اخبار برای تخریب چهره جمهوری اسلامی ایران در دنیا می باشد. حقیقت مطلب این است که عبدالحمید در شان و جایگاهی نیست که زندگی علمای بزرگوار شیعه و سبک و سیره شان را به ایشان نشان دهیم اما برای دیگر علمای بزرگوار اهل سنت و همچنین عموم مردم لازم است که زندگی ساده و بی آلایش و زاهدانه بزرگان و علما را یادآور شویم بی شک منشاء صحبت های عبدالحمید نه جهل به سیره علما بلکه غرض ورزی و تکمیل پازل رسانه‌ ای دشمن علیه مراجع، علما، حوزه های علمیه و در نهایت جمهوری اسلامی ایران می باشد.

اما گاهی لازم است متذکر شویم و بیت ساده حضرت امام در جماران و همچنین سبک و سیاق مراجع تقلید مانند آیت الله بهجت، آیت الله گلپایگانی و مقام معظم رهبری و بسیاری از مراجع و بزرگان حاضر در شهر قم را یادآور شویم. اهالی شهر قم و مشهد و اصفهان و همچنین طلاب ساکن در این شهرها و دیگر شهرهای دارای حوزه های علمیه و دیگر شهرهایی که بهره مند از حضور بزرگان مراجع و علما می باشند خاطرات شیرینی از حضور ساده و بی تکلف بزرگان علما در میان مردم و پیاده قدم زدن از منزل به مدرسه و حرم مطهر برای تدریس و عبادت را به خاطر دارند این حرکت زاهدان و مشی پیامبرگونه را مقایسه کنید با سیل کارناوال خودروهای میلیاردی برای حضور عبدالحمید در مسجد مکی، خودتان قضاوت کنید.

ای کاش ایشان در یکی از خطبه‌های نماز جمعه مسجد مکی زاهدان برای یکبار هم که شده به مخاطبان و مامومین خود در مورد این مشی عجیب و حرکات پر از تبختر و مشی قارونی خویش توضیح می دادند آن هم در استانی که مردان و زنان غیور و هموطنان ما با معضلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند به نظر می‌رسد باید تحقیقاتی انجام شود و به آگاهی مردم سیستان و بلوچستان برسد که هزینه گزاف این پروژه ها و مهمانی ها و بذل و بخشش ها از کجا و چگونه تامین می شود. آیا معامله صورت گرفته؟ آیا آخرتی فروخته شده؟

آقای عبدالحمید احساس می کنم خیلی دیر شده ولی باز توصیه می کنیم که فقط با خدا معامله کنید که خداوند رئوف بالعباد است نه بیگانگان ضد حاکمیت.

ارسال نظرات