۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۷۳۵۶۲۶
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

امام خمینی در مسیر قیام خویش به اسلام، قرآن و قدرت ملت ایران تکیه کردند

امام خمینی در مسیر قیام خویش به اسلام، قرآن و قدرت ملت ایران تکیه کردند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: امام خمینی(ره) در مسیر قیام خود همواره به اسلام و قرآن و قدرت ملت ایران اتکا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) علیه یکشنبه شب در مسجد چهارمین شهید محراب کرمانشاه برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما در این مراسم ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی و نیز قیام خونین ۱۵ خرداد ملت ایران در سخنانی اظهار داشت: امام خمینی(ره) با انقلاب خود و پیروزی بر نظام ستم شاهی به نوعی پشت ابرقدرت های جهانی و زورگویان دنیا را به لرزه درآورد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: امام خمینی(ره) در مسیر قیام خود همواره به اسلام و قرآن و قدرت ملت ایران اتکا کرد و تلاش این رهبر بزرگ و فرزانه این بود که دستورات خداوند را دوباره در جامعه زنده کند و همین امر زمینه‌ای برای دشمنی استکبار جهانی علیه نظام اسلامی شد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امام(ره) در طول مبارزات خود علیه نظام ستم شاهی همواره در مسیر قرآن، اسلام و وحدت حرکت کرد و همین عوامل خود باعث تحکیم و قدرت این مبارزات شد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: انقلاب اسلامی فقط اسلام را فریاد زد و از اسلام ارتزاق معنوی کرد، بنابراین دشمنی معاندان به واسطه حمایت آنان از پهلوی بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ مردم ایران، خاطرنشان کرد: این قیام با سخنرانی تاریخی و تاثیرگذار امام خمینی(ره) شکل گرفت و توانست مسیر درست قیام ملت ایران را مشخص کند./1400/

ارسال نظرات