۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱
کد خبر: ۷۳۵۷۱۸
نماینده ولی فقیه در خوزستان مطرح کرد؛

لزوم استفاده از تجربه دیگر کشورها در پیشرفت ایران اسلامی

لزوم استفاده از تجربه دیگر کشورها در پیشرفت ایران اسلامی
امام جمعه اهواز با توصیه به استفاده از تجربیات برخی از کشورها در عرصه های علم و فناوری، عنوان کرد: جمعیت تهدید نیست بلکه یک فرصت است.

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، محمدی مجد رئیس جهاد دانشگاهی خوزستان به همراه معاونین خود امروز با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گزارشی را ارائه کرد.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به توانمندی و افتخارآفرینی جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف، گفت: در سطح کلان و استان خوزستان نیز شاهد درخشش های متعدد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تأکید بر اینکه تکیه گاه جوانان خداوند متعال باشد، عنوان کرد: در زمینه افزایش نرخ رشد جمعیت مجموعه جهاد دانشگاهی استان خوزستان نقش برجسته ای دارد و در جمع دانشگاه نیز به آن توجه کند.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه برخی از انسان همه راه ها را می روند و بعداز اینکه نتیجه ای نمی گیرند به سمت و سوی خداوند متعال بر می گردند، افزود: در زمینه ازدواج، پدر دختر و پسر در ابتدای ازدواج زیر بال و پر آنها را بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با توصیه به استفاده از تجربیات برخی از کشورها در عرصه های علم و فناوری، عنوان کرد: چرا برخی از کشورها باوجود جمعیت بالا در زمینه اشتغال موفق هستند؛ جمعیت تهدید نیست بلکه یک فرصت است.

ارسال نظرات