۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۷۳۵۸۰۶
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان: 

تروبج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، لازمه مقابله با توطئه دشمنان است

تروبج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، لازمه مقابله با توطئه دشمنان است
حجت الاسلام مهدوی نیا بر ضرورت ترویج فرهگ امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: این مهم لازمه مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا در جلسه شورای امربه معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیاز جامعه است، گفت: این مهم لازمه مقابله با توطئه های دشمنان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با اشاره به تشکیل ۱۰۵ شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان افزود: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، هیئت های مذهبی، بقاع متبرکه و تشکل های مردمی از برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه برنامه های آموزشی و شاخص های عفاف و حجاب به این شوراها ارسال شده است، گفت: شاخص های ارزیابی عملکرد وضعیت عفاف و حجاب برای شوراها ارسال شده است.

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه بازرسی عملکرد شوراها و پوشش کارکنان طبق دستورالعمل و قرارگاه ۲۱ تیر به صورت مستمر انجام می شود، گفت: تعداد۱۵۲ تشکل مطالبه گری تخصصی در عرصه های 18 گانه مختلف در سطح استان تشکیل شده است.

حجت الاسلام مهدوی نیا یادآور شد: تعداد ۱۰۲ شورای امر به معروف و نهی از منکر در اتحادیه های صنفی استان لرستان تشکیل شده است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات