۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۳۵۸۳۸

انتشار اثر جدید آيت الله کريمی جهرمی در آستانه ایام حج

انتشار اثر جدید آيت الله کريمی جهرمی در آستانه ایام حج
در آستانه ماه ذي الحجه و آغاز سفر حج زائران به بيت الله الحرام، کتاب «دیار دوست» اثر جدید آيت الله کريمی جهرمی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب «دیار دوست» مشتمل بر نصایح و ره‌توشه‌های آيت الله کريمی جهرمی به زائرانی است که سال‌های گذشته راهی حج شده و از وی درخواست توصیه داشتند و آيت الله کريمی جهرمی نامه‌هایی پر از مهر و محبت و پندهای دلنشین به آنها نوشته‌ است.

در مقدمه ناشر آمده است: گرچه همه میهمانان این مائده گسترده معنوی، بر حسب تشنگی و عطش خویش، از این چشمه زلال، آبی گوارا خواهند نوشید؛ امّا آن کسی، روح و جان تشنه‌اش، سیراب خواهد شد که معرفت و بینشش نسبت به نعمت‌های پر برکت آن، افزون‌تر باشد.

پس باید کوشید در زمره میهمانان با معرفتی قرار گرفت که هم، میزبان را می‌شناسند؛ هم شناختی از مکان ضیافت دارند و هم آداب میهمانی الهی را خوب فراگرفته‌اند و عمل می‌کنند.

به همین مناسبت بر آن شدیم تا با خوشه‌چینی از افاضات یکی از شاگردان مبرّز مکتب حضرت امام صادق علیه‌السلام، فقیهی عالیقدر، استادی متخلّق به اخلاق قرآنی، حضرت آیت الله العظمی کریمی جهرمی، گامی در بهتر بهره‌مند شدن از این ضیافت الهی برداریم و چند برگی را میزبان چشمان اشک‌بار مشتاقان زیارت حرمین شریفین باشیم.

مجموعه پیش ‌روی با عنوان «دیار دوست» نامه‌هایی است دلنشین به زائران بیت الله الحرام از خانواده و اقوام و آشنایان، که به قلم روان، رسا و معرفت‌بخش آیت الله کریمی جهرمی در طول سالیان نگاشته شده است و اکنون در اختیار قاصدان کوی دوست و زائران مکه معظمه و مدینه منوّره قرار داده می‌شود؛ به امید آن‌که مورد قبول قطب عالم امکان حضرت ولی عصر امام زمان ارواح العالمین له الفداء قرار بگیرد"

گفتنی است علاقمندان می‌توانند جهت تهیه این کتاب به دفتر آیت الله کریمی جهرمی مراجعه یا با شماره ۰۲۵۳۷۷۲۴۷۶۸ ‎تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات