۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۷۳۵۸۶۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

در کنار رشد علمی باید به رشد اخلاقی و تهذیب طلبه توجه شود.

در کنار رشد علمی باید به رشد اخلاقی و تهذیب طلبه توجه شود.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به نقش تربیتی اساتید حوزه اشاره کرد و گفت: در کنار رشد علمی باید به رشد اخلاقی و تهذیب طلبه توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، شب گذشته در جمع اساتید شرکت کننده در دوره دانش افزایی مهارت های عمومی تدریس در استان لرستان گفت: اساتید در راستای اهتمام به منحصر نشدن ارتباط استاد _ شاگردی در حد تدریس کتاب که موجب عدم رشد تحصیلی طلاب و عدم تعالی معنوی می شود، رسالت خطیری بر دوش دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت ایجاد روحیه امید و ترسیم آینده روشن طلبگی تاکید کرد و افزود: اساتید بهترین الگوی عملی طلاب هستند.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب و ایجاد انگیزه های متعالی در طلاب علوم دینی مورد تاکید است، گفت: استعداد طلاب باید در محیط حوزه رشد و شکوفا یابد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی علم و اخلاق را در کنار هم سبب رشد علمی طلاب عنوان کرد و افزود: پرورش و تهذیب طلاب در کنار تدریس مورد توجه ویژه قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه مسائل علمی و تربیتی طلاب باید در طول سال پیگیری شود، عنوان کرد: اهتمام به سیره سلف صالح از دیگر تاکیدات است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات