۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۷۳۵۸۷۲
معاون هماهنگ‌کننده بسیج:

بسیج طلاب جلودار جهاد تبیین است

بسیج طلاب جلودار جهاد تبیین است
سردار معروفی در جلسه با رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور تصریح کرد که یکی از اهداف امام راحل برای تشکیل بسیج طلبه و دانشجو، تاثیرگذاری عمیق روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار معروفی در جلسه‌  با رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، ضمن تاکید بر اینکه تبیین وظیفه اصلی حوزه‌های علمیه است، گفت: یکی از اهداف امام راحل برای تشکیل بسیج طلبه و دانشجو، تاثیرگذاری عمیق روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس بود و در این دوران نیز بسیج طلاب و حوزه های علمیه جلودار و پیشگام عرصه جهاد تبیین هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیج طلاب و حوزه های علمیه باید پشتیبانی و تقویت شوند، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دشمن بصورت جدی به دنبال تضعیف نقش روحانیت و نفوذ آن در جامعه بوده، هست و خواهد بود.

سردار معروفی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس طلاب و روحانیون نقش محوری و متولیان دینی را در بین رزمندگان خصوصا اسیران ایرانی در عراق را داشتند و در این دوران طلبه هایی داریم که از طلاب دوران دفاع مقدس هم عالم‌تر و آگاه‌تر هستند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی، رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور نیز در ابتدای این جلسه، گزارشی از اقدامات و عرصه های فعالیت بسیج طلاب ارائه کرد.

ارسال نظرات