۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۳۶۰۲۸
معرفی کتاب؛

کتاب شبهه پژوهی پاسخگوی شبهات وهابیت

کتاب شبهه پژوهی پاسخگوی شبهات وهابیت
شبهه پژوهی عنوان مجموعه ای است که پاسخگوی شبهه پراکنی های فرقه وهابیت بر ضد مذهب شیعه خواهد بود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، شبهه پژوهی عنوان مجموعه ای است که با قلمی مستند و منطق مدار، پاسخگوی شبهه پراکنی های فرقه وهابیت بر ضد مذهب شیعه خواهد بود.

در جلد اول «ابوخلیفه علی بن محمد القضیبی» نویسنده کتاب مدعی است که زمانی شیعه بوده و با تحقیق و تفحص مذهب اهل سنت و جماعت را پذیرفته است، به همین منظور حجت الاسلام سیدمحمد یزدانی به نقد این کتاب در قالب دو جلد با عنوان «شبهه پژوهی» پرداخته است.

در این کتاب ضمن پاسخگویی به مهم ترین شبهات مطرح شده توسط این وهابی در قالب 20 گفتار ثابت شده است که این فرد هیچ گاه شیعه نبوده، بلکه هدف او از طرح این ادعا، ایستادگی در برابر امواج خروشان گسترش مذهب اهل بیت در میان متفکران و اندیشمندان مسلمان و غیر مسلمان بوده است.

جلد دوم وحدت و شفقت میان صحابه و اهل بیت، عنوان کتابی است که در سال های گذشته و به زبان های مختلف در بین حاجیان کشور های مختلف در عربستان سعودی منتشر شده است.

نویسنده وهابی تلاش کرده با برداشت های نادرست از آیات قرآن و استناد به روایات ساختگی، ثابت کند که میان اهل بیت و صحابه هیچ اختلافی نبوده است و همه مطالبی که توسط دانشمندان مسلمان در این زمینه گزراش شده، دروغ و خلاف واقع است.

آن چه می خوانید، پاسخ به شبهات این کتاب است که تلاش شده با استناد به روایات صحیح السند و گزارش های ثبت شده در کتاب های مورد قبول وهابی ها حقایق و اتفاقات صدر اسلام موشکافی شود.

ارسال نظرات