۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۳۶۰۵۶

فراخوان عضویت بانوان طلبه در انجمن های علمی حوزه

فراخوان عضویت بانوان طلبه در انجمن های علمی حوزه
فراخوان عضویت بانوان طلبه در انجمن‌های علمی حوزه در هشت گرایش علمی از جمله فقه و حقوق اسلامی، قرآن پژوهی، تاریخ پژوهان، مهدویت، تعلیم و تربیت اسلامی،و...اعلام شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دفتر انجمن‌های علمی پژوهشی وابسته به انجمن علمی حوزه که در معاونت پژوهش جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها راه‌اندازی شده است، از میان بانوان طلبه در ۸ گرایش علمی مختلف شامل فقه و حقوق اسلامی، قرآن پژوهی، تاریخ پژوهان، مهدویت، تعلیم و تربیت اسلامی، کلام اسلامی، زن و خانواده و همچنین معرفت شناسی عضو می‌پذیرد.

شرایط عضویت در این انجمن‌ها برای اعضای پیوسته انجمن منوط به دارا بودن حداقل مدرک سطح سه حوزوی و یا کارشناسی ارشد است. افراد مذکور باید گرایش تخصصی مرتبط با زمینه فعالیت انجمن داشته باشند، در غیر این صورت، ارائه یک تألیف و یا سه مقاله معتبر علمی در زمینه مذکور شرط است.

اعضای وابسته باید دارای مدرک سطح دو حوزوی یا کارشناسی با گرایش تخصصی مرتبط با زمینه فعالیت انجمن باشند و برای اعضای افتخاری، شرط دارا بودن مدارک پایین‌تر و یا غیر مرتبط با گرایش انجمن وجود دارد.

مدارک لازم جهت عضویت شامل تصویر آخرین مدرک تحصیلی حوزوی؛ ارائه مدرک تحصیلی سطح ۳ و۴ برای اعضای پیوسته و سطح ۲ برای اعضای وابسته و مدارک هویتی (عکس، شناسنامه و کارت ملی) است.

علاقه مندان جهت ثبت نام می‌توانند فرم ثبت نام را تکمیل و به شناسه کاربری @anj۱۴۰۲ ارسال کنند، همچنین ثبت نام از طریق سامانه https://pjh.jz.ac.ir/post/۱۲۹۰۴ امکان پذیر است.

ارسال نظرات