۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۷۳۶۰۸۱
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان: 

انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه حکیمانه باشد

انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه حکیمانه باشد
حجت الاسلام مهدوی نیا با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: عمل در این زمینه باید حکیمانه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا عصر امروز در برگزاری دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر مبتنی بر دوره پایه در ادارات، اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، سازمان ها و نهادهای استان لرستان بر ضرورت ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید مستحکم و حکیمانه باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه خداوند برای امر به معروف و نهی از منکر حکیمانه در سوره لقمان الگو معرفی کرده است، افزود: در جامعه اسلامی نظارت عمومی عامل و ضامن عدالت و رسیدن به کمال و سعادت است.

وی خاطرنشان کرد: شوراهای امر با معروف و نهی از منکر در دستگاه های حاکمیتی وظیفه دارند معروفات و منکرات آن حوزه را احصا و برای گسترش معروفات و کاهش منکرات تلاش کنند.

حجت الاسلام مهدوی نیا عنوان کرد: تشکیل جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر با هدف ترویج این فریضتین الهی در آن مجموعه مهم و موثر خواهد بود.

وی عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تکلیف این نظارت عمومی را در جامعه مشخص و وظایف همه مردم را در اجرای احکام الهی و ترویج ارزش های دینی و اخلاقی را تبیین کرده است.

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه ایجاد گفتمان سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است، گفت: این مهم همواره باید مورد توجه قرار گیرد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات