۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۳۶۲۸۳
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه عنوان کرد؛

حرم امام رضا؛ مرکز ثقل معنوی و قرآنی مردم ایران

حرم امام رضا؛ مرکز ثقل معنوی و قرآنی مردم ایران
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: دهه کرامت هنگامه حضور عاشقانه مردم است، زیرا امام رضا(ع) مرکز ثقل معنوی و قرآنی مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در مراسم تکریم خادمان و دست اندرکاران جشن های بین المللی زیر سایه خورشید و دهه کرامت، در سخنانی اظهار داشت: باید چنین جشن های بزرگی با حضور و مشارکت مردم برگزار شود و چهره مردمی به خود بگیرند.

 امام جمعه کرمانشاه گفت: دهه کرامت هنگامه حضور عاشقانه مردم است، زیرا مردم با علاقه و استعداد نسبت به امام رضا(ع) ارادت دارند، لذا صبغه مردمی این جشن ها همچنان باید حفظ شود، زیرا حرم امام رضا(ع) مرکز ثقل عظمت معنوی و قرآنی مردم ایران است.

وی افزود: الان ببینید پرچمی که از بارگاه نورانی حضرت رضا(ع) آمده است تحول ایجاد می کند زیرا به‌همان اندازه ای که به خداوند و حضرات معصومین(ع) متصل می شویم خریدار پیدا می کنیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار داشت: آنچه برای ما می ماند وجه الله است و این اوج انسانیت ماست و عظمت ما با این رقم می خورد، زیرا این معنویت و عظمت آنقدر وسیع و همه جانبه است که دستی انقلاب را مدیریت می کند، لذا الان به حسب ظاهر آمریکا و استکبار از کشور وقدرت ما حساب می برند./1400/

ارسال نظرات